Last.Fm - Help =p

Hee meiden!
Zijn hier mensen met een Last.Fm account? Ik namelijk heb een Last.Fm aangemaakt op advies van een vriend, alleen ik snap niet hoe je muziek kan luisteren op Last.Fm… Als je een artiest aanklikt kan je alleen van die korte stukjes luisteren… En komen de artiesten waarvan je liedjes luisterd vanzelf in je Library? Alvast bedankt =)

x

he hoe vreemd, ik had daar gisteren nog iets over gelezen in een oud tijdschrift van me xd
maar ik kan je niet helpen, dus zie dit maar als een upje ofzo xd

Je moet de Last.fm Scrobbler downloaden en een plug-in voor het programma waarmee je je muziek afspeelt (bijv. Itunes of Windows Media Player).

Het doel van Last.fm is dat de muziek die je luistert op bijv. wmp of iTunes op je last.fm account zichtbaar worden.

Dus je moet audioscrobbler van de site downloaden.

Okeeei, thanks :$.
haha

x

Je kan ook via de site radio luisteren. Er staat wel ergens een tabblad, of je klikt op een pagina van een artiest, dan staat er bovenaan op het profiel ook wel “Luister naar deze radio”. (Zoiets… ik doe het soms ook wel, maar ik weet het niet precies uit mijn hoofd. :x)

Haha ik heb net een uur geleden een account aangemaakt. Ik luisterde altijd al op de site.
Je kan ook een artiest intypen, bv coldplay, dan komt er een stukje tekst over coldplay en ergens een link waar staat ‘play coldplay radio’ oid. Als je die aanklikt gaat ie spelen als het goed is. Je kan ook ook op bijvoorbeeld tags zoeken, dan zoek je meer op genre.

Dat met die scrobbler moet ik ook nog maar s goed gaan uitzoeken :slightly_smiling_face:

ja dat scroblen is heel handig, vooral met itunes. want als je je iPod aansluit aan je computer, scrobbelt last fm de nummers die je geluisterd hebt.