Last aan ondergewicht!

Heeyy allemaal,

ik ben een meisje van 15 jaar - 1.65 - 48 kiloo!!
Ik voel me zó dunn !! En ik vind het heel erg om steeds maar te horen: ‘‘Je moet well aankomen, je bent egt té dun hee !!’’
Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben? En iemand nog tips voor aankomen? :blush:

xx

Opzich niet héél licht, maar je kunt wel naar de dokter of diëtiste gaan…

tu

ik weeg 47, ben 1.65 en ik ben ook 15. :’)

52 Kilo 1.75 en ik ben bijna 15 :slightly_smiling_face:
Soms kopen mensen chocolade voor me omdat ze denken dat ik anorexia heb

ik vind het maar dom dat mensen gelijk denken dat je dan anorexia hebt.
ik bedoel je bent gewoon anders gebouwd. ik ben ook dun,
en ik vind het niet erg. want zo ben ik altijd geweest.
het lijkt wel of sommigen mensen dat soms zeggen uit jaloezie.
dus trek je er niet veel van aan, als 't jou niks uitmaakt.

ik weeg minder en ben 10 cm langer.
ik hoor het elke dag, gewoon negeren

16, 1.63 en 46 kilo. ja te weinig, maarja… Kan er niet wakker van liggen eigenlijk :wink:

Ik ben ook zo iets, 15 jaar, 167 en 47 kilo. Ik maak me er niet druk om. Want ik ben ook weer niet heel erg dun. Ik ben gewoon normaal

''persoon die helemaal boven staat ‘’'ben je naam vergeten…:stuck_out_tongue:
je heb bmi 18, dat is wel gezond. Als je echt aan wilt komen, doe het dan lkkr, trek je niets aan van bmi ofzo. Ik ben 13 en 51 kilo en 162 cm lang. Ben dikk.

Mijn beste vriendin heeft anorexia gehad, maar zij woog iets van 35 kilo ofzo. Volgens mij ben jij neit te licht. Gewoon negeren die shít :wink: Ik ben 13, 46 kilo en 1.72. Misschien te licht, misschien te zwaar, het boeit me niks. Ik ben er gelukkig mee, so… =] xx

ik ben 1.63 weeg iets van 47
ben 21.

met de jaren mee zal je wel meer wegen…
wil je dikker worden, slik de diane pil.
dat was het enige wat mij hielp dikker te worden. ik woog toen 53!
heb dat alleen maar 2 maanden geslikt…maar het bleef wel lang zeg maar…

en sinds 2 jaar weeg ik weer weinig.
maar ik vind het beter.
geen vetrollen, is veel mooier

Ik heb dan vlogens mij ook erge ondergewicht,
165 cm, 44 KILO
Wat moet je wegen als je 165 cm bentt?

Ooh XD ik ben 12 en ben 1.65 en weeg 40 XD

Ik ben 16; 1,65 meter en weeg 49 maar ik heb heel lang 47/48 gewogen en kreeg telkens te horen dat ik te dun was en dat ik meer moest eten. Terwijl ik echt súper veel eet en ik gewoon niet aankom.

Zoals je kunt zien wegen heel veel meisjes zo veel die net zo’n lengte als jou hebben, dus je hoeft je nergens druk om te maken. Maar als je je botten heel goed kunt zien dan zou ik het ook niet echt fijn vinden, maar waarschijnlijk is het gewoon je bouw?
Bij mij is dat iig wel het geval!

En niks aantrekken van de mensen die opmerkingen maken, jij weet wel beter.

16, 1.74 en 48 kg, maar ik vind het geen probleem. Als je er echt vanaf wilt komen zou ik naar de dokter gaan en een doorverwijzing vragen naar een dietiste. Je kan wel zelf proberen om aan te komen, maar vaak doen mensen dat dan door veel tussendoortjes te gaan eten wat juist weer slecht voor je is.

heb ook ondergewigt ben 15 1.76 en 50 kilo ongeveer…

idd niets van aantrekken, als je gewoon normaal voldoende eet en je komt nix aan dan hoort dat nu eenmaal bij jou. als mensen daar over zeuren is dat hun probleem, niet het jouwe. maar toch kan ik het me wel voorstellen dat het vervelend is als mensen steeds zeggen dat je te dun bent, je kunt proberen wat meer brood ofzo te eten. probeer iig wel met gezond voedsel aan te komen. succes!

hey je moet je niet zo een zorgen maken :wink: ik ben evenlang en weeg nóg 5 kilo minder dan jou… ik kryg ook steeds hetzelfde te horen. Ben er niet blij mee maarja wat kan je eraan doen? ik eet gewoon genoeg(eigenlijk eet ik superveel) en toch kom ik niet aan:(

Gewoon dubbel zoveel eten als je normaal doet! (Ik zou het heerlijk vinde xD)