'Lasso'-staart. Hoe ging het ook alweer?

Hello girls,

Even een vraagje. Ik had vroeger een soort ‘lasso’-ding om mijn staart naar binnen te draaien. Zodat je wel je lange staart hield, maar er dus bij je hoofd een soort draai naar binnen kwam. Ik weet het. Een beetje vaag, maar ik weet zeker dat meerdere meiden weten wat ik bedoel!

Het is een lasso (zo’n oog) met daaraan een langer stuk (soort ‘staafje’). Je stak dat pinnetje in je staart in het midden en trok dan je haar er door heen.

HOE HEET DAT OOK ALWEER?! Het is zo frustrerend. Want ik ben mijne kwijt en wil hem echt terug hebben, leuk dingetje! Geef een gaaf effect!

Is er iemand met enig idee?

Ik weet wat je bedoelt, is inderdaad wel leuk.
Ik heb vaker gezien dat ze die in een supermarkt verkopen bij de haarspulletjes.
Plus bij ons heeft ze namelijk ook

bedoel je zo’n ding??

dat heet een loop tool, je zou ernaar kunnen vragen bij bijv. etos.

Jaaaaaaaaaaaa, echt zo erg. Ik was hem kwijt, maar echt iedereen kijkt je raar aan als je om een ‘lasso’ vraagt.

Je hebt ze helaas bijna nergens meer. Althans, in Den Haag had de Etos, DA en Kruitvat het niet.

Wie heeft er nog meer leuke ervaringen mee?

Ik wist trouwens niet of hier een apart topic voor gemaakt mocht worden. Maar misschien heeft iemand nog leuke foto’s!

ik kan niet echt leuke foto’s ervan vinden, maar je hebt die dingen ook van redken.
je zou bij een drogist ofzo kunnen vragen… verder zou ikhet ook niet weten…

Die dingen heb je op ebay! Ik zou alleen echt niet weten op welke naam je dat moet zoeken. Ik zou zeggen, struin het ebay topic af. :"D

Ik denk dat je er heel veel kanten mee op kan.

http://www.littledivashairstyle.com/data/storage/attachments/5f2aee86aa2d8d889e9e19c9b5a933d9.png
dat zou je ook kunnen proberen te maken… succes!

Dat kan je ook creeëren zonder zo’n tool. Gewoon bovenste stukje boven het elastiek door de helft en je staart er van bovenaf doorheen halen. Voila!

ook een goed idee indd

Dat is niet helemaal waar. Met zo’n loop gaat het tenminste strak. Ik heb namelijk heel dik haar en dan lukt het echt niet netjes. Helaas…

Ik heb ook lang/dik/glad haar maar mij lukt het wel zonder dat ding, ook strak. Dan trek je je staart gewoon nog een keer aan als hij er al doorheen is, maar zo’n tool werkt idd makkelijker

zenner heeft ze ook! http://www.zenner.nl/gebruik-de-ponytail-loop/

Ik heb zo’n ding, maar ik snap de tering van hoe het werkt.
Iemand een simpele uitleg ofzo? :’)

Oh en ik heb die van mij toentertijd op Ebay gekocht, voor nog geen euro.

IS best leuk, maar werkt nooit bij mij :frowning_face:

Je maakt een staart, dan doe je dat staafje achter je elastiekje aan de kant van je hoofd. Dan haal je je hele staart door die lus heen en trek je onder aan dat staafje (wat onder je hoofd uitkomt dus) al je haar door dat gat heen

Homophobic to the resque: http://www.miniinthebox.com/nl/draagbare-magische-kapsel-trekt-haar-pin_p213939.html
nog geen euro en gratis verzendkosten :slightly_smiling_face:

Oh lol dat was best makkelijk. Dankjewel :slightly_smiling_face: