Laseren.

[i]Hi,

Ik heb in mijn omgeving zo nu en dan gehoord, dat je bv. door iemand die pedicure behandelingen doet, dat die ook lichaamshaar weg kan laseren, als hij/zij daar bevoegd voor zijn…

Aangezien ik er echt last van heb van haartjes boven mijn bovenlip, ik het niet wil scheren, harsen, epileren of wat dan ook… Is laseren de enigste oplossing.

Heeft iemand ervaring met laseren? En hoe zit dat met de verzekering? Mijn ouders en ik hebben alles over de kop gehaald om te zoeken hoe dat zit of het vergoed wordt, maar we kunnen niets vinden. Ook niet of het voor meerderjarigen of minderjarigen geldt.[/i]

mijn moeder laat haar bovenlip al best lang laseren, het zijn wel 10 behandelingen ofzo (ligt eraan hoe snel het weg is) en je moet dus per behandeling betalen. en het is best duur, en word niet verzekerd. maar ze heeft er nu wel veel plezier van, eerst stond ze iedere ochtend haar snorharen eruit te trekken en hoorde ze van kleine kindjes: waarom heb jij een snor? XD

[i]Ja mijn tante zei t gisteren tegen mij in de stad.

Maar ik vind het vreemd dat als ik make up op heb, dat je het extra goed ziet.

Best hatelijk.[/i]

Hoi!
Ik laat mijn oksels momenteel laseren, omdat ik dat gewoon handig vind. maar ik weet dat je het ook bij je lip of op andere plekken op je lichaam kunt laten doen. Het kan heel duur zijn,maar ik doe het voor 1 euro per flits, dus ongeveer 10 euro per keer. soms zijn salans waar je je kan laten flisten aangesloten bij iets , en dan telt het wél bij je verzekering, bijvoorbeeld als je het in het ziekenhuis laat doen! heel veel succes met alles :wave:

dat is 25,- ongeveer en dat word niet vergoed

hoe oud moet je dan zijn ?

je kan het laten doen op elke leeftijd geloof ik. maar ze raden aan om het na je pubertijd te doen, dus ongeveer 18+,want anders kan het nog makkelijk terug komen omdat je nog in de groei bent. als je kkaar bent met alle behandelingen, moet je wel 1 keer per jaar terug komen, omhet te laten flitsen.

laat het bleken xD

het is het beste om te doen als je 18 jaar bent of ouder, omdat je dan (meestal) bent uitgegroeid. als je het voor die tijd doet, heb je de kans dat de haartjes terugkomen en je dus weer opnieuw moet.
een vriendin van mij heeft het laten doen en ik ga het ook doen, maar ik wil nog even wachten totdat ik oud genoeg bent. Zij moest 20 euro per keer betalen en het duurt ongeveer 6-10 behandelingen, ligt aan het soort haartype en je huidtype! Wel zitten er ongeveer 6 weken tussen 1 behandeling, en als dan ondertussen de haartjes teruggroeien moet je zo gewoon wegscheren en wachten tot de volgende behandeling.