Laseren navelpiercing

Hey ik wil al super lang een navelpiercing ik mag het wel zetten maar het probleem is dat ik een harig buik heb allemaal zwarte haartjes zegmaar daarom ga ik het asl ik 16 ben laseren , maar stel ik zet de navelpiercing nu is het dan een probleem met laseren? Of zal ik nog 2 jaar wachten en het zetten als het gelaserd is ? Ik wil het liefst zo snel mogelijk erin! Xx

ik heb ook een navelpiercing en haartjes op mn buik.
gewoon niks aan doen, bijna niemand zien die haartjes behalve jezelf omdat je je erop focust en er met je neus bovenop zit

Mn haartjes zie je helaas wel … Heb er ook opmerkings gekregen van je hebt donkere haren daar

Nou ik heb dat ook hoor. Een beetje. En donkere, grove haren op mijn armen. Heb ik wel eens opmerkingen over gehad hoor, maar ik ben tevreden met mezelf en vind mensen die er (gemene) opmerkingen over maken echt heel onvolwassen en die neem ik dan ook niet serieus.
Dus I don’t give a shit, en zou ik ook niet doen als ik jou was. Veel succes met het piercen!

Als jij nog geen 16 bent zou ik sowieso wachten met die piercing. Als je 'm nu laat zetten is er namelijk een grote(re) kans dat 'ie uit groeit.

Als ik de piercing neem kan ik wel waxen dan ? Is die piercing niet in de weg ? Ik ben zelf ook helaas vrijbehaard overal lange harenn op mn rug armen:(

is er niet zoiets dat je dat haar kan verven ofzo?
Al lijkt het me het beste dat je wacht met piercen, en pas een piercing neemt als je tevreden over je lichaam bent.

Heb mn armhaar al is gebleekt en die haren werden helaas wel langer

Nou dan scheer of wax ze je weg?

Ik wil het wel harsen maar als ik de piercing heb kan ik het weloverheen harsen zegmaar , zit het dan niet in de weg?

geen ervaring, maar anders scheer je ze.

Dit. En je hebt een grotere kans dat hij scheef groeit.

Om antwoord te geven op je vraag: je kan denk ik wel laseren als over het gaatje van een piercing, maar de piercing moet echt volledig genezen zijn en het sieraad moet eruit natuurlijk. Vraag het gewoon na bij de salon/kliniek waar je het gaat laseren. Waxen kan rondom het piercinggaatje, maar niet op het gaatje zelf denk ik… Maar dat kunnen ze heel nauwkeurig vermijden dus dat lijkt me geen probleem. Ik denk eerlijk gezegd dat blonderen het makkelijkst is.

Verder vind ik het eigenlijk een nogal opgeblazen probleem eerlijk gezegd. Ik denk dat die paar haartjes je straks, als je uit de puberteit bent, geen hol zullen uitmaken hoor. Dat ligt gewoon aan jouw leeftijd dat je daar onzeker over bent, ik ben er bijna zeker van dat je daar wel overheen groeit. Iedereen heeft haren over zijn/haar hele lichaam en natuurlijk de een veel meer/zichtbaarder dan ze ander. Dat is gewoon natuurlijk. Plus je zit nog middenin de puberteit, grote kans dat je er straks veel minder last van hebt.

Of je haalt gewoon de navel piercing eruit als je gaat laseren…

Als je wilt waxen kun je er toch best omheen waxen? Ik heb zelf daar een piercing en zie niet in hoe het problemen zou geven…

Dit ook inderdaad

Maar alsik de piercing eruit haal gaat die dan niet dichtgroeien ?..

Ik was 14 ( i know erg jong toen ) maar hij zit nog prima!! niet uitgroeit etc. Maar kan bij iedereen verschillend zijn natuurlijk!

Als je de piercing uithaalt gaat hij dan niet dicht groeien?

Bij mij zat het binnen een paar uur dicht (na een halfjaar) hij mag er hoe dan ook pas uit na 9 maanden, tenminste dat wordt aangeraden.

Als die helemaal genezen is groeit die echt niet binnen een dag dicht :slightly_smiling_face: (bij mij dan, weet niet of het verschilt?)

Als jij het graag wilt moet je het gewoon doen!