Laseren haartjes eruit trekken?

Hallo,
Ik laat mijn bovenlip en mijn oksels laseren. Ik heb het al 2/3 keer laten doen maar de haartjes op mijn bovenlip gaan dan niet meteen binnen 2 dagen weg. Ik weet echt niet hoelang dit duurt bij andere mensen maar bij mij duurt het minstens iets meer dan een week voordat het niet echt meer zichtbaar is. Ik ging gister dus even proberen of het lukte om een haartje er met mijn nagel uit te trekken en dat lukte, het deed ook niet pijn dat haartje kwam gewoon meteen mee. Ik weet niet of dit goed is… want je mag niet met een pincet de haartjes op je bovenlip weghalen als je je bovenlip laat laseren maar ik weet niet of dat ook geldt als je de haartjes er zelf uittrekt met je nagel zonder moeite… Weten jullie misschien of dit mag of niet?

Ik denk eigenlijk dat het erom gaat dat je de haartjes er niet uittrekt. Maakt niet uit of het dan met je vingers of een pincet is.

Ik dacht eigenlijk dat het niet erg zou zijn omdat die haartjes al dun waren en na een paar dagen zouden ze vanzelf weg zouden gaan

Je moet echt gewoon afwachten, haartjes eruit trekken op wat voor manier dan ook is echt uit den boze als je bezig bent met laseren. Dan groeien ze namelijk niet op tijd terug voor de volgende behandeling en worden ze dan niet meegelaserd. Het kost je dus op den duur alleen maar meer behandelingen.