Large.nl

Ik kon hier nog geen topic over vinden en ik had een vraagje over deze webshop.

Hoelang is de levertijd ongeveer? Want ik weet niet of ze het pakketje door de brievenbus gooien en of ik dan dus thuis moet zijn of niet, weet ik even wat ik moet verwachten. :slightly_smiling_face:

Is als het goed is gewoon op de site te vinden

^
Zowat elke webshop zegt dat de levertijd 3 dagen is en het is in mijn geval bijna nooit zo, dus ik was benieuwd naar wat ervaringen, of ze langzaam of juist snel zijn :slightly_smiling_face:

Ik heb wel eens wat besteld bij de Large, was volgens mij wel gewoon 2 a 3 dagen idd. Maar voor zover ik weet zijn ze altijd wel snel met hun bezorging.

Ik heb al heel lang niets meer besteld bij Large, maar vroeger (lees 10 jaar geleden) bestelde ik daar regelmatig via de catalogus en dat duurde dan een weekje ofzo. Dus die drie dagen bezorgen via internet, is denk ik wel redelijk waarheidsgetrouw.

Heeel vroeger bestelde ik er wel eens wat, en dat was binnen een weekje toch wel binnen.

Oke bedankt!

Ik heb het altijd na max 3 werkdagen binnen. Word altijd snel geleverd :slightly_smiling_face:

Oh, dat is wat minder… Ik hoop dat dat dan nu niet het geval is want ik kan daar zo chagerijnig van worden he :’)

Heb jij echt de afgelopen weken daar wat besteld? Dat ze de laatste tijd in een keer zo langzaam zijn? Aangezien de andere reacties wel positief zijn maar misschien wat langer geleden.

ik heb het altijd rond de drie dagen binnen gekregen.

ik kreeg altijd mijn bestellingen optijd binnen

de service van large is naar mijn mening echt goed! ^^

wel oppassen met hun maten sommige dingen vallen echt heel groot en andere zijn echt mini!
En de kwaliteit gaat met de jaren ook echt achteruit.
Shirtje 2x in de was en nu al onder de pluisjes :rage:

Mijn bestellingen komen eigenlijk altijd na 2 dagen, één keer heeft het 3 dagen geduurd.

Ik heb ook wel eens een week moeten wachten :frowning_face: Ook nog eens de verkeerde kleur artikel :frowning_face: Terug gestuurd, na 2 weken eindelijk wat ik besteld had!

Maar dat was mijn enige mindere ervaring. Want verder heb ik nooit problemen en verzenden meestal binnen 5 dagen binnen. Shirts doen ze vaak via de brievenbus post. Maar ik bestel er niet zo vaak meer, kan niet altijd meer vinden wat ik wil haha. Maar ik blijf kijken en blader graag de catalogus door als ik die krijg via de post!

heeft ervaring met de creepers van hun ? hoe vallen ze ?