large kleding (=een merk)

heey ik weet niet of iemand ooit van deze site of postorder bedrijf heeft gehoord maar ik ben zelf niet ghotic of iets maar soms heb je ook heel veel leuke girly dingen of allstars miss staat er iets leuks oplarge

daar bestelde ik vroeger wel eens. maar mijn stijl is nogal anders geworden…

Ik heb een supervet gescheurd zebrashirt van de large.

Lovelovelove.

Uhuh en nu?

zelfde als morumbi XD

Ik krijg nog steeds die catalogi binnen terwijl ik al jaren niks besteld heb :'3

hé die wilde ik ook, alleen ik kon 'm niet op inet vinden en ik vind dat uit de cata bestellen irritant :\

ik heb daar nu op wonderbaarlijke wijze de catalogus van gekregen
ik heb 'n keer op internet me daar aangemeld, en nu krijg ik de catalogus ook haha.
maar ik vind 't wel toffe kleren (ben zelf ook geen goth, maar ik vind sommige kleren van die stijl wel mooi ^^)
oja, en die andere girly kleren vind ik ook tof, vooral die t-shirts met van die teksten haha

Daarom vind ik de large niks meer , te veel girly stuff.

Mag van mij juist meer goth enzo in :slightly_smiling_face:

~~~~~~~~

http://www.large-online.n…=SEARCH&stat=yes&x=15&y=2

Die? :grinning:

mwoah, heb er al een hele poos niet meer besteld. de kleding valt in het echt altijd tegen in vergelijking met internet/catalogus. en de pasvormen zijn vaak ook raar. vooral bij die funshirts enzo. heel breed en kort Ö. en had ook een keer een vest besteld die echt heel rare pasvorm had (rare verhoudingen).

ik bestel er alleen nog merkkleding, heb wat van element en vans enzo. dan weet ik tenminste zeker dat de kwaliteit en pasvorm ook goed is.
soms ook nog wel handig voor cd’s trouwens. (:

en die catalogus, we krijgen er hier altijd 2 toegestuurd [’:

misschien de een op jouw naam en de ander op je *zus/broer/whatever*'s naam.

Ik krijg de large nogsteeds binnen ookal heb ik er al 10 jaar niks meer bestelt xD

Ik krijg er ook 2 : P eentje op m’n moeders email maar nu heb ik ook een account op m’n eigen email en sja.