Lara fotografie.

wooow wat mooi zou ik nooit kunnen :’) vooral foto 4,8 & 9 vindt ik héél mooi

Ah dankjewel!

Ik vind de foto van die sneeuw op de tak mooi :slightly_smiling_face: En die van dat meisje die beetje door haar hurken zit met glitterhakken.

nummer 11 vind ik erg leuk gecombineerd met de natuur foto ernaast!

Dankjewel!

Dankje :slightly_smiling_face:

Wat een mooie foto’s maak jij al zeg!! Zie wel dat sommige foto’s niet helemaal scherp lijken. Ik denk dat dit komt door het plaatsen op de site…? Die laatste foto’s zijn wel heel blauw. Was dit de bedoeling, voor de sfeer misschien? Haar ogen worden wel heel gaaf blauw.

Dankjewel! Ja geen idee hoe dat onscherpe laagje zegmaar komt, zal er naar kijken. Dat blauwe is door het licht via de sneeuw, maar vond het er zelf wel mooi bij passen :slightly_smiling_face:

Leuk begin. Toch zie ik persoonlijk graag meer scherpte in de ogen van modellen. Bij de laatste 2 gaat het al beter, maar bij de 1 na laatste zie je alsnog een dof deel in het gezicht en rechter oog, wat een beetje stoort. De afsnijding bij de laatste 2 is ook net iets té.

Dankjewel, ik zal erop letten!

De laatste twee foto’s zijn best mooi, alleen vind ik de afsnijding heel erg storend. Het is jammer dat je niet hun hele gezicht erop hebt gelaten!

Ja die heb ik opzich ook wel, maar ik vind dat persoonlijk juist minder mooi haha :4

Super mooie foto’s :grinning:

Wauw, ik vind 13 en 14 heel mooi! (Al is één van de ogen bij 13 onscherp, en dat stoort een beetje)
In de beginpost zijn al de modellen wel heel erg ‘standaard’ van voren gefotografeerd, zoals wel opgemerkt werd. Met een andere hoek of een pose waarbij je gebruik maakt van de dingen om je heen kan het soms veel minder standaard over komen. Ik ben absoluut geen pro, maar ik hoop dat je er iets aan hebt. :'D
Verder vind ik je foto’s wel erg mooi, ga zo door!

Dankje! :slightly_smiling_face:

Dankjewel! Het zijn ook allemaal vriendinnen waar ik op oefen, maar zal er zelf op letten en meer aanwijzingen geven. Thanks :slightly_smiling_face:

Mooi foto’s maak je! :wink:

Thankyou :grinning:

Waarschijnlijk binnenkort m’n eigen fotostudio’tje af :slightly_smiling_face: . Hoop weer snel nieuwe series te maken! Nog wat oude foto’s:

UPJE :slightly_smiling_face:

leuke foto’s! alleen ik vind foto 17 niet zo mooi, de bewerking en haar make-up bij het rechter oog is donkerder.