Lara fotografie.

Hoi allemaal,

Ik ben Lara en ik ben 16 jaar oud. Ik fotografeer nu ongeveer een jaartje en ik was benieuwd naar wat jullie van mijn foto’s vinden.
De meeste foto’s zijn aangevraagd door klanten, dus nog niet echt mijn eigen stijl. Deze ben ik nog aan het uitzoeken.

Site: www.larafotografie.tk
Facebook: www.facebook.com/larafotografiie

Selectie foto’s:

Mooie foto’s!! :grinning:

Dankjewel :slightly_smiling_face:

2 vind ik fantastisch

Dankje !

leuke foto’s, maar ik mis een beetje het extra. Je geeft ook wel aan dat je nog niet echt een eigen stijl hebt, maar ik wil dus graag is wat daar van zien ^^

Mooi foto’s! Zeker een goed begin! Toch nog wat tips :wink:

Bij foto 1 is het haar wat overbelicht.
Bij 2 en 3 had ik graag nog net het bovenste stukje van haar hoofd willen zien. Vooral bij 2 stoort dat me op de één of andere manier heel erg, omdat het echt zo’n pieteliete stukje is.
4 is mooi, maar mist net iets. Denk dat als je die zou bewerken en wat meer contrast erin gooit qua kleuren wordt-ie nog mooier!

Tips: Kijk dus naar de afsnijding en zorg er voor dat ze niet overbelicht worden! Wat bij mij heel erg hielp met een ‘eigen stijl’ ontdekken is gewoon naar heel veel andere foto’s kijken en die je mooi vind onthouden, qua stijl dan.

Succes!

Wat voor camera gebruik je?

Dankjewel. Ja m’n eigen stijl ben ik nog een beetje aan het uitzoeken.

Dankje! Ik had jou fotografie FB ook geliked volgensmij, lijkt me leuk als je een keer model wilt staan :slightly_smiling_face:

Dankjewel voor de tips, ik zal erop letten!

Ik gebruik een Canon EOS 350D.

Goed begin. Let op je afsnijding en compositie. Het beeld wordt spannender als je daar mee speelt. Nu is het allemaal nog netjes in het midden en recht van voren. Probeer eens van boven of van onder.

Haha wow, nu je het zo zegt is inderdaad alles van voren. Dankjewel voor de tip.

Yes zal ik doen! Leuk.

Mooi! maar niet erg bijzonder

upje

De foto’s zijn niet allemaal even scherp =)
Verder zijn ze best mooi!

okee, dankjewel! haha

Best mooie foto’s, alleen vind ik het meisje op foto 10 echt veeel te veel mascara op hebben… Sorry als je het zelf bent btw, maar het komt niet natuurlijk over terwijl dat bij portretten vaak juist mooi is! Gewoon een tip, niet aanvallend bedoeld :grinning:

Dankjewel! Haha nee dat ben ik niet, is een vriendin van mij, maar zoveel heeft ze elke dag op dus eigenlijk hoort het wel bij haar.