laptopstickers voor 17 inch...

Ja ik ben eigenlijk opzoek naar mooie 17 inch laptopstickers, die niet te duur zijn…
Weet iemand een site waar hele mooie op staan?

Ojaa en nog een vraag, als die sticker er eenmaal op zit kan je hem er dan nog makkelijk afhalen en vervangen voor een ander? Of zit er echt aan vast?

(n)iemand?

je krijgt ze bij de mediamarkt (volgensmij) en bij de action krijg je heel goedkope

het is wel een plakboel hoor :A ik zou het je laptop niet aandoen!

XX

bij de ‘big bazar’ hebben ze laptopstickers die wel leuk zijn voor 17 inch ook volgens mij. voor 2 euro ongeveer.

ik wil ook weten of je ze er makkelijk af kan halen! durf het niet aan om er een op te plakken, als je hem er niet af kan halen en er komen krassen of beschadigingen op, da’s vet zonde van je laptop dan…

He ik schop even dit oude topic omhoog!
Wie heeft er een laptopstick op haar laptopje zitten?
Mijn laptop klep is namelijk licht gebogen, kan er dan wel een sticker over? Ik wil er heel graag 1 kopen

Ik heb er sinds vorige week 1 op m’n laptop zitten… Heb een afgeronde klep (beetje zoals op dit plaatje, niet heel duidelijk, kon geen betere vinden), maar de sticker kan je op maat knippen. Dus ik heb hem zo geknipt dat hij niet over het gebogen stuk heen zit, alleen op het stuk dat echt plat is. Ik weet niet hoe groot het platte stuk bij jou is, maar bij mij zijn echt alleen de randen (hoeken zegmaar) afgerond. Als je hele klep echt gebogen is lijkt het me lastiger.

Ik heb er al heel lang in opzitten ^___^
van de mediamarkt!

Alleen de randen zijn gobogen en er zit een inkeping in, maar daar kan het wel overheen denk ik. Doe ik het gewoon alleen op plat stuk, thnq :grinning:.

Heeft de mediamarkt leuke stickers dan?

Ik heb hem bij: www.boostid.com gekocht! Een panterprintje (:
xx

Ze zijn allemaal zo duur!
Waar vind je goedkope?