Laptops...

Hii allemaal,

Ik zoek sinds kort een nieuwe laptop. Ik wil league of legends er op kunnen spelen zonder dat hij vast loopt of te weinig geheugen heeft…

Weet iemand een laptop/heeft goede ervaringen met een laptop die niet al te duur is?

Let me know!! :bowing_man:

Ik denk dat je dan beter voor een game pc kan gaan.
Anders staat er misschien ik dit topic nog wat: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-ik-wil-een-nieuwe-laptop-tips-topic-299580.75.html

Thanks, ik wil toch liever een laptop omdat ik het komend jaar ook voor school nodig heb. :wink:

Je hebt ook game laptops.
Mijn broertje heeft er een en speelt daar o.a. leaque of legends op.

Ik heb deze laptop gevonden, asus EEEBOOK X205TA-FD0060TS
Heeft iemand een idee of dit een goede laptop is?
Hij is 11,6 inch, ik heb gelezen dat dat klein is maar moet ik dan ook meteen aan een formaatje mini laptop denken?

btw, ik heb hier een nieuwe topic voor aangemaakt, wie weet heeft iemand ervaring met deze laptop

^met die laptop kom je niet ver, processor en graphicskaart zijn niet erg goed en je hebt ook te weinig RAM.
Als je een laptop wilt die een beetje games aan kan dan moet je echt al in een hogere prijscategorie zitten. En voor die prijs koop je dan net zo goed een game pc met daarnaast eventueel nog een laptopje voor school. Een pc gaat vaak ook gewoon langer mee dan een laptop wat betreft het aankunnen van games.

Oh he ik heb net in je andere topic gereageerd zag deze niet. Als je direct had gezegd dat je wou gamen was ik direct naar de wat duurdere gaan kijken :stuck_out_tongue: Want zoals door Indominus Rex gezegd ga je inderdaad in die prijscategorie niet kunnen gamen, de laptop die ik in mijn andere reactie had gezet voor 399 zal dit wel een stuk beter toestaan, het enige wat dan misschien beter zou kunnen zou nog een betere grafische kaart zijn maar dan zit je ook wel direct in een nog andere prijscategorie aangezien dit redelijk goedkoop is voor de goede specificaties die hij heeft.

Ik heb zelf de EEEBOOK, ik vind hem zelf heel erg fijn, maar je kunt er zeker geen League of Legends op spelen. Hij start erg snel op en de batterij gaat ook super lang mee. Ik kocht deze laptop puur voor school en speel verder geen spellen.

Ik heb een Toshiba laptop… nog niet lang geleden gekocht ook voor het gamen… werkt prima :slightly_smiling_face:

Intel core i5 is het beste.