Laptop?

Hoi,

mijn laptop begint aardig kapot te gaan,
dus ik ben aan het sparen voor een nieuwe.
Gelukkig wil mijn vader een klein handje helpen, ik weet alleen nog niet in hoeverre, maar mijn budget is toch wel 500 euro. Minder is altijd goed, maar max. 500.
Ik hoop dat iemand hier ervaring/verstand mee/van heeft en mij kan helpen.
Ik wil niet boven mijn budget uit, maar toch nog voor die prijs t beste dat ik kan krijgen.

mijn preferences ( en dan het liefst zo goed mogelijk):

• een ruim beeldscherm (ik kijk heel veel films en series enzo)
  • een ingebouwde webcam (om te skypen met mn pa)
  • goed geluid (ik ben muziekverslaafd)
  • genoeg geheugen (i’m a photofreak)
  • natuurlijk goed om te kunnen internetten

ik ben n beetje veeleisend, maar misschien hebben jullie ervaring met een laptop waarvan je denkt, eigenlijk is ie perfect.

alvast bedankt!

Een dell laptop? Die heb ik zelf ook en ik was er 450 voor kwijt volgens mij. Je kunt zelf de hele laptop aanpassen op hun site, dus met geheugen etc.

Je kan laptops ook vergelijken op de site van de consumentenbond.

oeh dat ga ik s kijken!

en dat ook!

@xAftertheStorm

moet je dan gewoon naar hun site gaan en daar je voorkeuren instellen?

of is dat een speciale aanbieding of laptop?

oh ik heb t al, thanks!

ik heb geen idee, zelf zoek ik ook een goede laptop. zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

die xAfthertheStorm zei, is best een goede en niet eens zo duur, zou je s moeten kijken

dat is deze:

http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=n00n5536&model_id=inspiron-15-intel-n5050&c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1

Ik heb zelf de Inspiron 15 N5030 en ben er heeeel tevreden over. Hij kan veel aan, dus prima. (:

dat is die van de link toch?:stuck_out_tongue:

ik denk dat ik ook die doe, ik heb er verder al veel gezien, en deze is eigenlijk gewoon goed en betaalbaar, en mijn ervaringen met dell zijn goed.

nu sparen haha:P

Ik heb zelf een Toshiba Satellite nogiets, ben er heel erg tevreden over =] En ze zijn niet zo duur.

Heb ik ook. Niks om over de klagen en na 2 jaar zijn mijn computer prestaties nog steeds maximaal. :slightly_smiling_face:

Dat is de N5050! Nieuwere versie dus. Mijne is ‘speciaal’. Die heeft namelijk een printje, de N5050 is gewoon zwart. Kijk deze afbeelding maar:

http://i.dell.com/images/global/products/inspnnb/inspnnb_highlights/inspiron-15-amd-m5030-design1.jpg

nice:p

nja, moet toch wel lang sparen, dus heb nog tijd zat:P

Wil je een 17 of 15 inch? Persoonlijk denk ik dat een 15 inch makkelijker is. Ik heb namelijk een 17 inch. Dit bevalt goed maar meenemen is een ramp :’)

ja, ik hoef m eigenlijk ook niet echt mee te nemen, misschien n keer als ik naar mn vriend ga ofso, maar dan ben ik daar ook wel gelijk wat langer… en als ik dan gewoon een goede laptop tas heb…

Dit is wat ik heb gevonden:

15 en 17 inch beeldscherm
Intel Core i3 en zelfs nog een i5
4 GB en 6GB werkgeheugen
320 GB en 500GB harde schijf

Ik zou zelf wel een laptop nemen met een werkgeheugen vanaf 4GB.

15 inch

17 inch

Dell Inspiron 15 i5

Als je niet perse een i5 nodig hebt kun je natuurlijk ook voor deze gaan:
Dell Inspiron 15 i3