Laptop

ik ga volgende week beginnen met mijn opleiding en ik daarvoor heb ik een nieuwe laptop nodig. ik moet veel doen met photoshop, videobewerking, websites maken en nog meer grafische dingen. Ik twijfel nu heel erg of ik een macbook moet kopen of een windows. qua snelheid grafische kaart alles zou de windows beter moeten zijn maar de macbook pro staat er om bekend om juist heel goed te zijn als je veel bezig bent met photoshop enz. Ik ben nu heel veel aan het googelen naar mensen die ervaring hebben met grafisch werken op een windows en op een macbook pro.

Als je ervaring hebt zou je dat dan ajb met me willen delen? :slightly_smiling_face: alvast bedankt!

Ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt macbook beter, omdat je meer hebt aan photoshop omdat je opleiding daarmee werkt, en volgens mij zit er niet heel veel verschil in snelheid tussen die twee…

Ik ben zelf grafisch vormgever en werk alleen maar met Apple eigenlijk…
Dus ik raad je een Macbook aan.

Bedankt :slightly_smiling_face: ik neig zelf ook meer naar een macbook

Persoonlijk vind ik Macbook beter dan Windows…
Persoonlijk vind ik Macbook veel sneller en tsja… Minder kans op virus hè? En wat je zelf al zei, je kan meer dingen tegelijk doen.

Macbook sowieso

Heb een Dell, echt superfijn is ie.

APPLE.
Domme vraag.

Mijn zus gaat dit jaar beginnen aan de Willem de Kooning acedemie in Rotterdam, graphic design. Ze heeft daarom vorig jaar een macbook gekocht. op de acedemie gebruiken ze vooral apple’s, dus ik zou zeggen; macbook. Je hebt ook gelijk minder kans op virussen… :wink: