Laptop!

Ik heb een ASUS. volgensmij was ie 150 euro.

Nee, bij de Mediamarkt verkopen ze geen Dell.

Ohja nog een tip koop écht geen packerd bell, dat zijn echt de meest verschrikkelijk laptops die ik ooit heb gezien packerd bell hoort trouwens ook bij acer want toen die van ons kapot was werd hij naar een acer fabriek gestuurd.

Mijn pa zegt ook altijd NOOIT PACKERD BELL! Vind ie vreselijk haha

Hij is nogal computer gek dusja xD Hij moest een keer zo’n packerd bell repareren nee vreselijk. Zo verschrikkelijk irritant :stuck_out_tongue:

Ik heb een toshiba, ben daar héél tevreden over, raad ik echt aan ^^
maar is het niet zo dat dell laptops enkel on-line worden verkocht of vergis ik mij? Dell lijkt mij wel een goeie keuze.

Ik sluit me aan bij Klari.
Dell en Toshiba zijn over het algemeen heel goed.
Dell is helaas online te bestellen :frowning_face:

Ik had iemand in de klas die had een Acer, en hij heeft hem wel 3 keer terug moeten sturen omdat het scherm af brak. Ja, echt. Dus niet voor een Acer gaan. :’)

Hahaha, toevallig dat de computer waar ik nu op zit van Packard Bell is.

Maar mijn broer werkt vanavond tot ongeveer 3 uur 's nachts, dus ik weet niet of hij morgen nog zin heeft om met mij mee te gaan, aangezien hij morgen ook nog eens veel moet leren. Ik hoop het in ieder geval echt.

Dus samengevat is een Toshiba vrij goed, Samsung en Dell (voor mijn budget dan). Moet ik er eentje vinden met 15 inch als het kan en met minimaal 3 GB. Oké, bedankt nogmaals! En nu maar hopen dat mijn broer morgen kan/wil. :’) Zo niet, kom ik jullie weer lastig vallen, haha.

En ik doe inderdaad geen Acer, ik lees op internet daar teveel slechte verhalen over!

Acer is !@#$% mijn laptop is nog geen jaar oud en mn geheugenkaarten zijn nu al kapot. er hoort 2000 in te zitten nu zit er nog 1000 in

ik zou;

HP, Dell, Asus of Fujitsi (ofzo) siemens nemen, die zijn iets van 200 en die zijn nog goed ook!

ik heb er eentje van siemens van de makro, was 200 euro en heb er nooit problemen mee gehad

Ik heb er eentje gezien van compaq. een hele goede ook nog voor een leuk prijsje

Er zit windows 7 home premium op geinstalleert (64 bits)
Processor: Intel® Celeron® Processor 900 2,2 GHz, Level 2 cache 1 MB
virtueel geheugen (RAM): 2 GB DDR2 (1 x 2048 MB)
internet harde schrijf voor muziek etc etc: 250-GB SATA vaste schijf 5400-rpm
videokaart: Intel® Graphics Media Accelerator 4500M, totaal tot 797 MB videogeheugen beschikbaar

FOTOTJE

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/images/emea/compaq-presario-cq56-100-notebook-pc-series_400x400.jpg

Ik heb een Dell Inspiron 15, en ik vind hem heel fijn.
Alleen één keer deed het toetsenbord het niet meer…
Maar er zat nog garantie op, dus ik kreeg wel een nieuwe en nu doet ie het weer (:

Ik heb de Dell Inspiron 15R en ben er super tevreden over. Je kunt deze laptop online bestellen en ik had hem binnen een paar dagen.
De mijne was toen ¤499,- Er liep toen een aanbieding, ik zou niet weten hoe duur hij nu is. (:

-

ik heb een dell inspiron :slightly_smiling_face:

Daar ik zelf al; heel wat laptops (zowel goedkope alsook duurdere A merken) heb gehad, kan ik alleen zeggen dat HP, Dell en Toshiba tot nu toe mij het beste bevallen hebben, Sony is acceptabel… Merken als Acer (low budget Koriaanse troep) en Apple is niet aan te raden. Apple is voor zijn geld veels te duur betaald, mooi design, maar geen bijzondere hardware en je bent bij Apple min of meer afhankelijk van hun software.
Maargoed voor te posten op dit en andere fora kun je gerust alle soorten laptops gebruiken.

Voor alle toebehoren moet je zeker geen Trust kopen, dit is regelrecht bagger, dat ze dit merk uberhaupt nog durven te vorkopen, jakkes zeg!

Jongenssssssssss, het is een Toshiba geworden! Woehoe, echt ik ben zo blij met jullie tips jonge. :’)

Nu ga ik weer uitzoeken hoe alles werkt, hihihi.

Seriously? Ik heb ook een vaio uit die prijsklasse en mijne doet het inmiddels een jaar perfect! misschien zit er verschil in de modellen ofzo? haha.

maar @ TS, leuk!! Welke heb je gekocht? Ik vond dat zo leuk hé, toen ik mijne had gekocht om alles uit te vinden enzo hah.

Toshiba C660-108! Hij is tot nu toe zooo fijn. :’) En hij was met btw 500, maar dat werd dus 420,-! En ik heb nog zo’n ‘tas’ gekocht voor ongeveer 30,-! Dus al met al 450,-. Pfffff, ik ben zooo tevreden, haha.

ik ben anders zeer tevreden over mijn sony vaio :slightly_smiling_face: