Laptop!

[i]Ik mag eeeeindelijk een laptop en als ik er al aan denk dat ik straks lekker op mijn kamer zit met een laptop krijg ik zowat kriebels in mijn buik. :’’’’’’’)

Maar ik weet echt niet wat een goede laptop is en wat noodzakelijk is voor een laptop en welke merken goed zijn en wat een normale prijs is voor een laptop. Ik wil het liefst rond de 300,- maar dat mag oplopen tot 400,-. Dus hebben jullie tips?!

Alvast bedankt![/i]

Acer is coolio.

Acer is oké maar gaat snel kapot, wel het goedkoopst… Maar toch denk ik dat een laptop voor 300,- heel moeilijk gaat worden…
Misschien kun je morgen naar de mediamarkt? daar hebben ze nou die btw-loze dagen

Hooi, leuk dat je er een mag. Je moet natuurlijk zelf bedenken wat je wilt in een laptop. Dus: wat voor systeem (Windows of Apple, je kan Apple alleen niet betalen met jouw budget), wil je een webcam, wil je een mini laptop of een gewone etc. Je kan denkik het beste langs de media markt of iets dergelijks gaan en daar gewoon rustig alle laptops bekijken.

Zelf heb ik een Dell Inspiron 15, en ik vind hem heel fijn. Wij kopen thuis alleen maar Dell, want dat vind mijn vader het beste merk ofzo xD. Hij kost 400 euro, er zit een webcam+microfoon in, er zit windows 7 in(dat vind ik ook heel fijn werken) je kan hem op de Dell website vinden.

Ik heb een Dell inspiron 15 en vind hem heel fijn. Wel 550 maar zoals hierboven kun je hem ook voor 400 kopen.

Maar kijk, ik vind het belangrijker dat het van een goede kwaliteit is en dan weer rond de 500,-. Dan een slechte kwaliteit, maar goedkoop. :’) Oke sorry meisjes, ik weet dat ik ontzettend onduidelijk ben, maar ik heb dan ook pas net te horen gekregen dat ik er een mag. :’)

Ik wil trouwens geen mini, want mijn broer heeft dat en dat vind ik echt vervelend. Oh en erg bedankt Beats, ik zal eens even kijken!

En Megeli, zijn die btw-loze dagen sinds vandaag niet afgelopen? Ik weet het niet zeker hoor, maar dat dacht ik alleen.

Ik heb een sony vaio en toshiba.

De sony vaio was meer als 1000 euro en is echt een vervloekt apparaat, mijn toshiba was 400 euro bij de neckermann (online winkel) en werkt perfect!
Mijn vriend en vader en zusje hebben ook Toshiba en zijn daar ook super tevreden over!

Succes.

Samsung R519 heb ik maar die is 500 euro dusja. Maar er zijn denk ik ook wel goedkopere samsungs ^^

Ik vind mijn laptop echt heel goed. Hij is snel loopt nooit vast en doet nooit moeilijk en ik doe er veel mee geloof me hahaha Ik zweer dus bij samsung :slightly_smiling_face:

Toshiba is ook goed!

Nee, die actie geldt morgen ook nog van de Mediamarkt :wink:

Ontopic: ik zou niet voor een Acer gaan, hoor daar alleen maar slechte verhalen over.

Belangrijk in ieder geval is om te bepalen wat je met je laptop wil doen?

Wil je hem elke dag meeslepen, dan is een 17 inch behoorlijk groot bijv. Een 15 inch is een fijne tussenmaat (ook de meest verkochte maat), maar om mee te nemen nog vrij groot en zwaar. 13 inch is ook een optie, maar er zijn niet heel veel merken die een 13 inch verkopen, en daarnaast is dat scherm voor altijd gebruik juist misschien weer wat klein (ligt er natuurlijk ook weer aan of je films wil kijken of spelletjes wil spelen).

Daarnaast is de processor en het werkgeheugen belangrijk inderdaad, een Intel i3 voldoet prima als je geen hele zware games er op gaat spelen en voor het werkgeheugen zou ik er 1 kiezen met minimaal 3GB. Harde schijf kun je ook nog naar kijken, maar is niet heel belangrijk aangezien je voor weinig geld ook een externe kunt kopen.

Ik kan niet op de webshop van de Mediamarkt komen, daar hebben ze in ieder geval wel genoeg laptops, dus als je morgen tijd hebt zou ik je wel aanraden daar even te kijken. Zeker met die actie nu kan het echt veel geld schelen.
Wat andere voorbeeldjes:
http://www.laptopshop.nl/…a-satellite-c660-1j2.html
http://www.laptopshop.nl/…937/asus-a52f-ex526v.html
http://www.laptopshop.nl/product/110121/hp-g62-b03sd.html

Ik zou trouwens liever wat meer betalen voor een echt goede laptop, dan dat je een goedkope haalt die na een half jaar hartstikke traag is.

Idd ik hoor ook niet veel goeds over Acer :stuck_out_tongue:

Ik weet niet of jullie in Nederland de Saturn hebben, maar zo ja zou ik hem daar kopen. :slightly_smiling_face:
Daar hebben ze vaak hele goede promoties!

De BTW-loze dagen zijn morgen ook nog maar niet alle mediamarkten zijn op zondag open.
Iniedergeval succes met uitzoeken!

Ik heb een HPelitebook. hij is superfijn en supersnel.

Die hebben we ja. Ik weet dat er 1 in Rotterdam zit voor de rest weet ik niet :stuck_out_tongue:

HP is ook wel fijn.

Ik wilde zeggen Macbook, maar dat ga je niet redden met je budget, sorry. xD Weet verder niet veel van Windows laptops.

Pff, ik kan niet vinden of in de mediamarkt in Eindhoven ook open is… En ik zit trouwens te kijken naar Dell Inspiron 15 en hij lijkt me erg goed! Maar er zijn zoveeel keuzes, dat ik niet weet welke beter is. :’) En Phaedra, echt bedankt joh. Ik heb daar echt heel veel aan!
De rest ook bedankt!

Wat vinden jullie van deze trouwens?
http://www1.euro.dell.com…nrank=0&baynote_irrank=1&~ck=dellSearch

Geen ervaring met Dell sorry =(

WAUWIE, morgen is die open in Eindhoven! Ik ga dus morgen lekker naar Eindhoven kijken voor een laptop! Weten jullie heeeeeeel toevallig of ze in de mediamarkt een Dell Inspiron 15 hebben?!!

Trouwens Beats, heel erg bedankt! Jij hebt me overtuigd. :’) Alhoewel het ook goed kan zijn dat ik misschien een ander koop, maar op dit moment wil ik deze!