laptop?

heey meiden!

ik ben op zoek naar een laptop, een goeie waar ik voor school op kan werken maar ik speel ook graag de sims 3, dus die moet er ook op kunnen ^^
ik ben al aan het rond zoeken op internet maar heb nog niet de ideale gevonden. dus miss kunnen jullie helpen :slightly_smiling_face:)
het liefst onder de 600 euro, moet kunnen toch :flushed:

xxx

??

Acer Aspire I7, hele fijne laptop en ook goed om mee te gamen. Daar gebruik ik hem zelf niet voor, maar in de winkel vertelden ze dat haha
Hij is wel wat duurder dan 600,- ik had hem voor 650,- maar hij was toen in de aanbieding.

Laptops om te gamen samen eigenlijk bijna altijd duurder dan €600,- …

Dus je moet er echt in willen investeren want anders word het hem niet.

Als je sims 3 probleemloos wilt spelen moet je een goede videokaart hebben en minstens 6GB geheugen volgens mij. Ik raad je een Sony Vaio aan, echt een geweldige laptop. :slightly_smiling_face:

Dan ben je aan het goeie adres, want dit waren precies mijn eisen voor een nieuwe laptop. Ik gebruik m bijna elke dag voor school, heb de sims 3 erop met alle uitbreidingen. Soms is ie een beetje sloom maar hij staat ook helemaal vol met documenten.
Het is van Asus, 15.6 inch, onder de 600 euro.
Ik zal even het model opzoeken.

Nou, spelletjes zoals de sims kunnen makkelijk op een gewone laptop.
South Park, sims en van zulke tycoon games draaien makkelijk op mijn laptopje. Acer 5744Z travelmate, was toentertijd 400 euro. De wat uitgebreidere games zoals Battlefield, COD, Thief etc, heb je wel een duurdere laptop voor nodig.

totdat je bij de sims 3 alle uitbreidingen hebt. :grinning_face_with_smiling_eyes:

oh heel fijn!! heb je hem al kunnen vinden?? :flushed:

haha jaa, ik heb best veel uitbreidingen dus…

Nee niet echt, is een hele zoektocht haha
Ik weet wel wat er in zit enzo maar de naamniet, hoop dat ze m nog hebben, heb m begin dit schooljaar gekocht dus denk het wel

Ik heb gewoon een laptop (asus X75A) van 400 euro, waar ik soms ook sims 3 op speel, goed hoeft niet duur te zijn! maar je moet vooral een goede chip hebben ofzo om te gamen, ik zou het sws nog op internet opzoeken of in de winkel vragen voordat je zomaar 600 euro uitgeeft.

Gevonden!
Heb er 560 voor betaald bij Wehkamp: Asus K55A-SX612H
Heb hulp gehad van een kenner bij het uitzoeken van deze

ooh hahah, euhm van welk merk is ie??
of ben je nog aan het zoeken? haha

Hij is volgens mij niet meer zo goed verkrijgbaar…

Je kan het beste gewoon een zaak als BCC binnenlopen, vertellen wat je graag wil kunnen op een laptop en wat je budget is en dan adviseren zij wel wat je het beste zou kunnen kopen.

oh balen… ik ga ff hard opzoek!

Succes! Misschien kun je hier een beetje op letten:
Ik heb het minimale wat ik nodig had om de sims 3 met alle uitbreidingen te spelen:
Intel Core i5 3230M Processor
2,6GHz - 3,2GHz snelheid
4GB geheugen
500GB opslag

voor meer specificaties moet je even bij tweakers pricewatch kijken
Hij zei dat die processor het belangrijkste was, mijne heeft ook een extra koelsysteem dus wordt het ook niet gloeiend heet tijdens het spelen.

ooh super erg bedankt!!
nu weet ik tenminste waar ik op moet letten want dat wist ik niet precies hahah :flushed: