Laptop

Mijn laptop heb ik een half jaar, maar de harde schijf gaat steeds kapot. Ik heb hier een jaar of 3 garantie op en ik heb dus nog recht op een monteur. Die komt morgen ook weer naar mijn laptop kijken.
Heel leuk en aardig, maar ik ben het helemaal zat. Hij doet het verder gewoon goed. Hij is snel en kan grote bestanden aan maar die harde schijf. Nu zit ik bijvoorbeeld met schoolopdrachten en doordat de laptop kapot is haal ik de deadline niet. Het was eigenlijk ook een goedkoop ding, maar na een half jaar heb ik al zo vaak een monteur hier over de stoep gehad dat ik eigenlijk een nieuwe wil.
Nu ben ik heel erg aan het twijfelen en wil ik jullie om advies vragen.
De laptop doorverkopen en een nieuwe aanschaffen of wachten op de monteur en dan maar weer gaan kijken hoelang het duurt totdat mijn laptop weer kapot gaat.
En als ik een nieuwe aanschaf, welke kan ik dan het beste nemen.
Mijn budget is rond de 500 euro en hij moet goed te gebruiken zijn op school. Het liefst wil ik het formaat 15,6 inc en veel opslag. Dus eigenlijk een goede laptop die lang mee kan en het ook goed blijft doen.
Liever geen merken als Asus, Acer of Packard Bell.

Waarom die merken niet? Ik heb 2 acers, die al 3 jaar zonder problemen mee gaan.

Asus staat ook goed bekend.
Ik vind het best raar om een laptop door te verkopen die steeds stuk is trouwens…

Asus vond ik ook prima, acer wat minder:/

Ik neem nooit meer een acer mijn laptop was hartstikke duur naar 3 maand was hij kapot toen duurde het een jaar voordat hij gemaakt was(wat een gedoe was dat zeg bah) en ik deed ook nog een opleiding waar je een laptop voor nodig had dus dat was leuk…En nu is er nog steeds van alles mis mee. Mijn broertje heeft een maand geleden een HP gekocht en die is heel mooi en doet het goed!

Met Asus is niks mis.
Wij gebruiken hier thuis al vertrouwd 6 jaar Toshiba laptops. Nooit problemen mee gehad. :slightly_smiling_face:

Alleen de harde schijf gaat kapot. Je heb er nog 3 jaar garantie op en de volgende dag is de monteur er. Daarnaast is het gewoon geen laptop om telkens mee naar school te nemen. Waarom zou ik hem dan weg doen als hij het verder gewoon doet? Dan verkoop ik hem nog liever door.

Wij hebben thuis heel slechte ervaringen met Asus dus vandaar dat ik geen Asus wil.

Ik zou je zo een supergoede laptop aan kunnen raden, zelfs na 1,5 jaar is de batterij nog super
Maar het is een Asus

Haha, Maar nee, bedankt, dat wordt 'm niet.

Haha en daar heb ik weer slechte ervaringen mee. Misschien een Dell?

Ik heb op dit moment een Dell. Hiervoor had ik ook een Dell, maar die deed het juist wel heel goed. Ik schrijf een brief naar Dell waarin ik neerzet dat ik niet tevreden ben over de laptop en dat ik een andere voor in de plaats wil hebben. In ieder geval heel erg bedankt. Als het feest toch niet doorgaat weet ik waar ik aan toe ben.

Sony Vaio vind ik een aanrader. En anders HP.

Ikzelf heb een Hp pavilion dv6 waar ik nog altijd blij mee ben na 2 jaar, maar heb hier wel meer dan 500 voor betaald… Ik eis ook meer van mijn computer dan wat schoolwerk.

Acer heb ik nu al 3 jaar. Vind het wel een goede laptop maar heb soms wat problemen gehad. Ik weet trouwens niet of dit aan mij ligt of aan de laptop zelf maarja.