Laptop voor school..?

Ik moet een laptop voor school hebben, het liefst wil ik natuurlijk een macbook, wie niet? Maar die is op dit moment nou even te duuuuur… weet iemand een goeie laptop met de volgende dingen:

• Niet te groot, maar ook geen mini
  • max. 500 euro
  • Genoeg ruimte harde schijf
  • word niet naar half jaar al sloom
  • Accu die lang mee gaat

een macbook
die voldoet alleen niet aan punt 2 :kissing:
maar ik ben bang dat punt 2 wel belangrijk is… nja up

doorsparen misschien?

Kijk gewoon bij bol.com
Van acer is altijd wel goed & samsung.

ik zou gewoon naar een winkel gaan, daar weten ze het meest lijkt mij (:

Ik zou dan voor een 15.6 inch gaan, dat is een hele normale maat. Niet klein maar ook niet lomp groot. Als je wil dat hij een tijdje meegaat en snel blijft zou ik zo´n nieuwe Intelprocessor nemen (een i3, of i5 als je van die grote games speelt) en minimaal 3gb geheugen.
Qua merk zou ik is kijken voor een Dell, Sony of een Asus ofzo. Acer zou ik niet doen.

Thanks voor de info! heb ik wel wat aan! (:

ben het gedeeltelijk met jou eens.
maar een zo’n processor heb je echt niet nodig voor school laptop. als gamer heb je die nodig, maar als school laptop zeker niet!
Dell zou ik ook niet aanraden. hoor van veel mensen bij mij in de omgeving dat ie na een halfjaar allerlei mankementen kreeg en dat Dell er niets aan deed. ze keken er naar en stuurde um weer terug.
Acer is wel een goed merk vind ik zelf. mijn broer heeft nu al 5 jaar een acer laptop en nog nooit wat mee mis gegaan!
zelf heb ik, samen met mijn moeder, een E machine. cheap versie van acer/asus (weet niet meer welke).

Als je wil dat je laptop een aantal jaren meegaat is zo’n Intel i3 echt wel een fijne. Maar sowieso hebben veel laptops die nieuwe processoren al, dus dat moet geen probleem zijn.
Verder hebben 2 ICT’ers mij allebei Dell aangeraden, en ik werk nu ook al een aantal jaar met Dell en heb er alleen maar goede ervaringen mee. Sowieso zien Dells er kwalitatief veel beter uit dan de plastic Acers vind ik.

Ik heb een HP, ook een prima school laptop!

x

Dell inspiron 15.
die heb ik :grinning:

Ik heb een toshiba, die heb ik iets meerdan een week en hij is heel fijn maar ik weet niet precies hoe duur die is maar de computer actie van mediamarkt was hij 450 euro

Dell stond bij Kassa (consumenten programma) geloof ik in de top nog wat met slechte laptop merken …

Je kunt ook kijken bij sites als www.kieskeurig.nl enzo, en dan bij ‘Beste Getest’

Uhm wauw jij bent de eerste waarvan ik hoor dat acer goed is.

Mijn advies is om GEEN acer te komen, echt 90% van de mensen heeft heel erg problemen met de accu en een verhitte laptop waardoor je benen zowat verbranden dus ik zou lekker voor een ander merk kiezen. :slightly_smiling_face:

een hp! :slightly_smiling_face:

Ik heb een acer voor studie gebruik en totaal geen last van problemen hoor!

Ik heb ook een acer hier en die werkt prima.
Anders zou ik een Hp of een Asus aanraden!

Packard Bell, Easynote TJ72. Voldoet aan al je eisen!

ik heb een HP en die gebruik ik thuis en voor mijn studie echt een prima ding en hij is sneller als de gewone pc die hier thuis staat…
mijne was geloof ik rond de 500 euro maar dat was een jaar geleden dus hij zal nu wel geodkoper zijn.
is een HP dv6 1220sd trouwens