Laptop voor school vergelijken

Hallo,

Ik heb voor school een laptop nodig en op dit moment heb ik een computer dus die gaat binnenkort weg en moet ik een laptop kopen.

Met mijn cijferlijst heb ik ook een blad gekregen met de minimale specificaties die de laptop moet hebben. Namenlijk:
Windows laptop 15’’

• Intel C i5-450M Processor CPU
  • 4 GB werkgeheugen
  • 500 GB harde schijf.

Ik heb op internet twee laptops gevonden. De ene voldoet aan alle eisen, maar is ook wat duurder. en de andere voldoet ook aan alle eisen, maar ipv. Intel C i5-450M is die Intel C i5-480M.
Zou dat wat uitmaken? want er staat minimale en is 480 blijkbaar nieuwer dan die 450?

Het prijs verschilt wel ¤100,- dus dat is best veel voor een kleine verschil.
Ik koop liever die goedkopere, maar dan moet 'ie ook wel kloppen…

Ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen!! :frowning_face:

Kun je daarvoor niet beter even langs een zaak die computers en andere technologie verkoopt? Zoals de expert ofzo.

Ja zou ik ook doen! Dit lijstje meenemen naar bijv de MediaMarkt.
Ik heb daar ook mijn laptop gekocht voor aankomend jaar en toen vroeg die man of ik nog speciale laptop-eisen had voor mij studie wat in mijn geval niet zo was. Maar wat je dus dan wel kan aangeven!
Succes!

Woow, haha. Daar was ik echt niet op gekomen! :blush: Bedankt.
Ik zal ze mailen, omdat het een bedrijf is die maar een vestiging heeft (volgens mij) en dat is niet zo dichtbij. www.4launch.nl wil ik hem bestellen. Ik kreeg die site te zien via kieskeurig.nl ofso. Het blijkt betrauwbaar enz.

Maar ik ga ze nu maar is mailen. Ik denk dat ik maandag wel een antwoord heb.
Maar antwoorden op mijn vraag mag altijd nog. haha

Uhm… ik zou het eerder bij een bekende winkel in de buurt kopen, als er dan iets mee is kan je er mee terug gaan.