Laptop voor opleiding Fashion Design

Hey. Ik zit met een vraagje, want ik heb totaal geen verstand van laptops en heb een laptop nodig voor school ik heb mijn decaan van volgend jaar een mail gestuurd met de vraag wat de eisen zijn van de laptop. dit is wat ik kreeg:

Windows: - Intel® Pentium 4- of AMD Athlon 64 processor

• 1 GB RAM(3GB aanbevolen) voor 32 bits; 2 GB RAM(8 GB aanbevolen) voor 64 bits

Voor mij is dit dus echt chinees… Kunnen jullie mij daar misschien mee helpen?
Verder heb ik al veel research gedaan en ook ben ik naar Pc-totaal en de Mediamarkt geweest. Ik wil graag een witte laptop, en kwam de Toshiba Satellite C855-2EG tegen, maar ik weet dus niet of deze aan de eisen voldoet… Want ik wil gewoon een goede, snel werkende laptop die niet meteen vastloopt wanneer ik een aantal programma’s tegelijk gebruik. Dit staat er bij de beschrijving van de Toshiba:
15,6 inch LED • Intel Pentium Dual Core B960SP • 4 GB • 320 GB HDD • Intel HD Graphics

Deze is de middelste variant volgens mij van de Toshiba Satellites, er is nog 1 goedkoper en ook 1/2 duurdere varianten.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Of heeft iemand nog een aantal suggesties wat rond dezelfde prijsklasse zit? €400/500,-

Alvast bedankt! :wink:

Nobody? I need your help :bowing_man:

Upje

Er is toch wel iemand hier op Girlscene die er verstand van heeft en me wil helpen? Ik heb jullie hulp echt dringend nodig, ik heb echt al veel research gedaan maar kom er zelf echt niet uit… Verder ken ik ook niet echt mensen die verstand hebben van laptops.

Please guys… :cold_sweat: