Laptop vastgelopen, alles kwijt.

Hallo,

ik was bezig met een tekenopdracht met paint en was al 3 uur bezig toen mijn laptop vastliep. Je raadt het al, alles weg.
Weet iemand hoe ik het weer terug kan krijgen? Veel mensen zullen nu denken ‘had je maar op moeten slaan’, maar die reacties hoef ik niet, want dat weet ik zelf ook wel en is dom van me.

upje…

Geen idee, misschien kan het wel niet? Upje voor jou :slightly_smiling_face:

zonde!

Ik geloof niet dat dat kan als je niets hebt opgeslagen. Wat kut!

Nope, als je 't niet opgeslagen hebt, krijg je 't ook niet terug.
Altijd opslaan dus, altijd!

Open paint is
En als het goed is staat er aan de linkerkant een kolom met het document dat je als laatst gemaakt hebt. en dan staat er wss bij documenten waarbij een fout bij ois opgetreden ofso…iig dan moet je op het bestand klikken dat in de kolom staat en je hebt t weer!

Ik weet niet of het bij Paint ook geldt, maar je kan proberen om in de Temps map te kijken of hij daar is opgeslagen als tijdelijk bestand. Ik geloof dat de bestandsnaam met ~* begint… De kans is waarschijnlijk klein, maarja. Succes!

@ Jasmintjuuh
Er staat daar helemaal niks… (laptop is net nieuw, eerste keer dat ik paint gebruikte op m’n laptop)

&dankjulliewel voor de upjes

@ Chipding
waar vind ik temps?

Als je met paint iets niet opslaat ben je het kwijt ja. Dat is niet meer te redden.

shiiit…
heeft een laptop geen geschiedenis ofiets?

Ik denk ook niet dat je het terug zal vinden, paint is niet zo goed geprogrammeerd als bijv. word, daar is het proramma te simpel voor. Dat wordt nog een keertje doen… oefen je twee keer =]
Wel heel kut om dingen kwijt te raken.

Tja, zit ik weer 3 uur.
Ik ging het net op mijn stickje zetten, doe ik mijn stickje erin en loopt ie vast… arrgg, ik kan daar echt niet tegen :'3

Moet je anders even je zoekfunctie gebruiken en op Temp zoeken?

nop… niks in de 8 temps mapjes.

Tja dan ben ik toch bang dat ie niet meer te vinden is… Nouja, lesje voor de volgende keer: Ctrl+S is je redding! :stuck_out_tongue: Succes met het opnieuw maken :frowning_face: Heel kut…

Ik vind niet dat het logisch is dat je het op had moeten slaan. Zoiets verwacht je niet, en al helemaal niet met een nieuwe laptop.
Maar ik denk ook dat je alles kwijt bent ja.

ben al opnieuw begonnen, wordt nog laat vanavond

Toch bedankt voor alle reacties :’)

Gelukkig ben je niet je bestand én je geheugen kwijt :thinking: