laptop valt continu uit?

Dat had ik ook, bleek dus dat hij gecrasht was.

Een koeler zit ingebouwd in je laptop… geen idee hoe hij er percies uitziet maar je hebt vaak ‘‘gaatjes’’ vanachter of vanonder…

Ik heb zelf deze koeler los gekocht, die sluit je aan via een usbkabeltje op je laptop. Hiermee pakt hij stroom en blaast hij lucht in je laptop als het ware
http://gamingweapons.com/wp-content/uploads/2010/02/canyon_laptop_cooler_stand1.jpg

Dat had ik ook, mijn laptop raakte dan oververhit.
Ik heb er een andere ventilator in laten zetten. Nu heeft hij niet meer zo snel dat hij oververhit raakt (eerst echt om de 5-10 minuten).
Maar als ik op de bank zit met m’n laptop op schoot, moet ik soms echt m’n benen uit elkaar doen en ze aan de zijkant van de laptop houden, anders ben ik echt bang dat die elk moment in de fik kan vliegen :'D

Hoe oud is de laptop?.. Laptops die ouder zijn dan 4 jaar zijn eigenlijk versleten. Als ie oud is dan kan je wel de vertilator laten vervangen, maar meestal is dat niet alleen het probleem… plus het kost veel geld. Ik heb hetzelfde probleem maar ik koop liever een nieuwe over een aantal maandjes als mijn laptop het echt niet meer doet. (Volgens mij zijn alle apparaten daarop gemaakt, net als mobieltjes, die gaan ook niet lang mee)

Toen ik dit had waren er een paar updates niet goed geïnstalleerd, dus elke keer viel die uit omdat er een belangrijke window update misde… (haha, men laptop was 8 jaar oud, dus dat was een ramp) Men vader heeft daarna de updates er weer goed opgezet…
Verder kan die idd ook overhit zijn!

Wtf die eerste 2 posts, ik dacht dat iemand het voor mij vroeg of zo :’) Want ik had ook dit probleem , gisteren is hij ‘gemaakt’. Hij heeft zelf zo’n schijfcontrole uitgevoerd en toen deed hij het weer. Echt vaag, want hij dacht er pas aan om dit te doen na een dag of 3. xD Christ. Iig ik hoop dat het helpt? XD

voor zover ik weet gaat een laptop toch wel echt iets langer dan 4 jaar mee. Tenzij je natuurlijk zo’n prutding koopt.

Maar ik zou denken dat ie oververhit is inderdaad. Laat hem anders even staan aan de lader, en dan kijken wat ie morgen doet en anders aan je paps vragen.

hoedoe je zon controle? (:

iemand?

Dat heb ik ook. Weet niet echt wat het nou is.

Misschien moet je proberen hem in de veilige modus op te starten. Dit kan helpen als het een software probleem is. Ik geloof dat je bij het opstarten dan de hele tijd op f8 moet drukken. Dan kun je op een gegeven moment kiezen of je hem in de veilige modus kunt opstarten. In de veilige modus worden alleen de hoognodige programma’s opgestart. Als hij in de veilige modus niet uitvalt, dan is het waarschijnlijk een software probleem.

hmm hij doet het nu nog wel, maar als ik een spelletje ga doen, valt ie uit ;o.
dan is de warmte volgens zon meter ook ong 80. nu is die 61.