laptop valt continu uit?

Heee meiden.
ik zit met een probleem,

mijn laptop valt de hele tijd uit, ik start hem op, hij doet het eventjes, en dan gaat mn beeld zwart, en staat ie dus uit.

Weet iemand hoe dit kan en wat de oplossing is?

zit er nog garantie op?

volgens mij niet, want hij is van mijn vader geweest, en nu kreeg ik hem.

oververhit?
geen kapotte lader/stekker?

iets met de motor misschien, bij mij viel hij ook telkens uit maar de motor werd te warm kocht mn vader zo’ n verkoel ding ? Naja ik heb al 2 laptops gesloopt :grinning: dus heb ervaring met dit soort dingen

Bij mij viel die uit bleek dat de opladder/accu kapot was. dus misschien moet je die even nakijken?

hij laadt gewoon op als de stekker erin zit. dus dat is het niet denk ik.

Ja mischien oververhit ik weet het niet.

mmm misschien een virus? sorry heb niet zoveel verstand van computers. Ken je niet iemand die er wel verstand van heeft breng je hem daar naar toe.

overhit

hoe krijg je die over verhit heid weg? want eerst werd ie ook gewoon heet, maar viel ie niet uit?

Is bij mijn vorige laptop ook geweest, bleek aan de videokaart te liggen - kapot door oververhitting. Kostte hartstikke veel geld om naar de fabriek te sturen en te repareren dus heb nu een nieuwe.

De laptop die ik nu heb valt de hele tijd uit omdat de accu kapot is, dat wil zeggen dat er geen nieuwe energie wordt opgeslagen en zodra ik de stekker er dus uithaal valt ie uit. Misschien dat jij dat ook hebt? Anders moet je alles van je laptop afhalen als dat nog mogelijk is.

mijn accu doet het gewoon nog ookal zit de stekker er niet in.

dat oververhit is mijne ook wel eens maar niet vaak
het komt omdat de ventilatie dan niet goed genoeg is
(mn broer maakt hem altijd schoon met de compressor (= zon lucht spuit ding)
en als die oververhit is doe ik er dingen onder (pennen of stiften ofzo) zodat er lucht onderdoor kan stromen.
verder kun je hem het beste uitdoen als je hem niet gebruikt denkik
en mijne valt ook altijd uit zodra de lader er iets van 5 minuten af is, dit komt omdat de batterij versleten is
dat is ook bij heel veel laptops zo
succes iig!

hoe moet je zoiets schoonmaken, zonder dat ik alles sloop :p?

niet zo veel verstand van-_-

Heb je een acer?

Ik raad je dan een acculader aan. Ik heb dat ook gehad en mijn accu is nu wel kapot. Hij doet 't alleen nog maar met stekker :frowning_face:

Je laptop staat vaak plat op een tafel of op schoot… en hij koelt zich vaak langs achter of onder… Omdat hij dus plat staat kan hij t niet goed meer kwijt en raakt hij dus oververhit na een tijd.

Ik heb destijds een koeler gekocht voor 10 euro in de aanbieding bij de marskramer…

nee een sony.

mijn stekker zit er sowieso al in? :stuck_out_tongue:

ennn wat doet zo’n koeler? en hoe ziet die eruit?