laptop tas

en nee, dan niet zo’n lelijk ding van bol.com, maar gewoon een tas die stevig en groot(!) genoeg is om een laptop in mee te nemen.
iemand suggesties, plaats ze hier! (:
alvast bedankt. x

ik heb er nog een liggen die ik wel verkoop :face_with_raised_eyebrow: hoeveel inch heb je?

das idd lastig, upje en ik hou deze in de gaten gheghe.

(ik doe mijne nu in een blauwe hoes van apple en dan gewoon in mn tas).

Ik kreeg er gewoon eentje bij mijn laptop :slightly_smiling_face:

Gewoon in google intypen: “computer bags” of “laptop bags” en je komt op een heleboel webshops terecht die originele laptoptassen hebben! :slightly_smiling_face:

Die voor mijn vriendje heb ik gekocht op www.coolcomputerbags.com (ook gevonden via google), en ik ben heel tevreden van hun service!

Ik heb een laptop tas van de bagsac. Ik kan er nou geen plaatje van vinden. Ik vind het echt heel fijn en nog mooi ook.

up: ben meer op zoek naar een gewone tas waar een laptop in past. misschien is de titel dus een beetje verkeerd voor dit topic :’).

ik had er wel al eentje bij de invito gevonden, aan zoiets moet je dus denken! :]

http://www.checkyourbag.n…oulder_Lap_Charcoal-1.jpg

dit is officieel ook een laptoptas, maar ik gebruik 'm zelf als schooltas.

Ik zag bij de V&D een mooie, van bruin [nep?]leer.
Weet de prijs alleen niet meer…

Die heb ik pas gekocht! Maar ik gebruik hem als gewone tas want mijn laptop (die eigenlijk al redelijk klein is) past er niet in… Daarnaast is het niet echt een stevige tas voor een laptop (vind ik dan).

Ze hadden laatst bij de action ook laptoptassen, ik weet niet of het wat voor jouw is… ik heb er trouwens ook niet echt naar gekeken, omdat ik er zelf wel eentje heb… maar misschien kun je daar eens gaan kijken =)

IKEA :grinning:

Ik heb een Eatspak met laptopvak… Hij staat ook bij t algemene tassen topic;)
Ik vind hem echt super…

http://i45.tinypic.com/30hrhbq.jpg

Ik heb deze tas. Bjorn Borg 80 euro.
Het is een normale tas, met een laptop vak. Het vak is jammer genoeg te klein voor mijn laptop. Ik doe hem dus in het normale vak en dat gaat best:D
Ik kreeg er een gratis hoesje bij, dus dat gebruik ik om het stofvrij te houden.

Aanrader.