laptop stuk.

Hoi,

ik had pas een maand een nieuwe laptop en ik was er echt super zuinig mee, omdat ik er lang voor gespaard heb. Nu zette ik hem dus neer en waarschijnlijk stond hij een beetje over het randje ofzo, want hij viel eraf. Meteen stuk.

Garantie heeft ie nog, maar dat kan niet als hij gevallen is toch?

Iemand een idee wat ik nu moet doen…?

Hopen dat je verzekerd bent qua inboedel? Ik zou het even vragen aan je ouders… Garantie gaat inderdaad niet denk ik. Succes…

Uit mijn vader komt niet veel nuttigs nu…

Ja als je niet verzekerd bent vrees ik dat je er niks aan kan doen. Is je beeld echt kapot of gaat hij niet meer aan? Want dat kun je meestal wel makkelijk laten maken.

er is iets met het linker kabelgootje en het beeldscherm gaat gewoon aan, alleen hij start niet compleet op en mijn vader zegt dat het niet meer te helpen is.

dubbel

Ik zou dan gewoon even naar zo’n winkel gaan daarvoor. Je kunt het altijd vragen, misschien kunnen ze je laptop voor 60 euro ofzo weer maken. Is nog wel veel geld maar beter dan geen laptop. Ik weet wel als er echt een barst in je beeld zit dat het vrij dramatisch is.

ik heb ook wat raars met myn laptop:o.
Me laptopdeksel zegmaar gaat heel stroef? iemand idee wat ik eraan kan doen?
dankje x

nee er is geen barst ofiets. Je ziet er eigenlijk ook niks aan, alleen dat dat kabelgootje kapot is. Ik heb hem op internet gekocht, dus is ook een beetje raar om naar een andere winkel te gaan.

geen idee sorry!

Ja wij hebben in de buurt zo’n electra winkels die ook zelf computers in elkaar zetten. Ik zou even kijken of jij dat ook ergens hebt… Alsie van Dell is kun je hem ook terug sturen, bel anders even met waar je 'm gekocht hebt.

heet dat kabelgootje een voedingsstekker? Ik zit even op marktplaats naar reperaties te zoeken namelijk.

waar heb je hem gekocht op internet? Misschien toch even bellen/mailen en je verhaal uitleggen misschien willen zij hem wel voor je maken gratis/tegen een vergoeding/of misschien ook wel niet, je kan het altijd proberen :slightly_smiling_face:

redcoon oid en hij is van asus! Ik zal trouwens niet meer reageren, want mijn pc is nu afgepakt en via mn mobiel is zo’n gedoe steeds. Bedankt voor de reacties

Succes

Kan je niet gewoon tegen de verzekering zeggen dat iemand anders hem heeft laten vallen ofzo? Want dat wordt het volgens mij wel door de verzekering vergoed :slightly_smiling_face:

Haha, dat gaat niet lukken tenzij iemand echt mee wil werken. En dan heb je dus de verzekering van de andere persoon nodig toch?