Laptop scherm zwart

Hi

Ik heb een laptop met windows 8.
Maar ik heb weer eens iets met m’n stomme kop gedownload dus nu als ik mijn laptop opstart doet hij het nog gewoon maar ik zie mijn bureaublad niet ik kan wel via taakbeheer naar sommige dingen zoals sims ofzo iets maar ik kan niet alles weet iemand wat ik moet doen om dit weg te halen?

probeer een virusscanner en malware scanner en delete zo snel mogelijk die download.

Systeemherstel naar een moment voordat je dit gedownload had.

Dit!

Mocht dit niet werken, kun je even rond googlen voor je issue. Mocht je er niet uitkomen, dan zijn dit eventuele laatste redmiddelen:

• PC langsbrengen bij iemand met verstand, die kan het misschien fixen zonder dat je Windows er opnieuw op moet zetten.
  • Windows er op nieuw opzetten en de oude Windows weghalen (kwestie van de Windows CD er in stoppen en installatie draaien en darna Windows.old weghalen uit je schijf). Je kunt na de installatie foto’s en dergelijke op je nieuwe Windows installatie zetten.
  • Computer formatteren. Zorg wel dat je een back-up maakt van foto’s enz, want die ben je na het formatteren kwijt.