Laptop reageert niet op Ipod

heeeeee,
ik heb dus net een Ipod gekregen, en ja ik ben er blij mee, maar nu heb ik een probleem. Ik zou er dus even muziek op zetten, verbind ik dat ding met mijn lapop. Reageert hij er helemaal niet op! Ik heb al wat op internet gezocht enzo, maar ik kwam nou niet echt verder. Toen ik bij instellingen, en iets met apperaten ofzo in mijn laptop keek, zag ik daar wel ‘Ipod’ staan. Maar het stuurprogramma was niet geïnstalleerd stond er. En ik kom er nu dus niet meer uit. En het heeft ook niks met Itunes te maken want die staat gewoon op mijn laptop.
Iemand die verstand/ervaring hiermee heeft?

En als je itunes opent, staat je ipod daar dan niet? Zodat je daar kan verder klikken om te synchroniseren?

lukt mij ook niet

help mij plzz ook ff

http://forum.girlscene.nl…essage/10940872#m10940872

nope.

Ik had dat ook, maar ik was zo stumperig om het ‘uiteinde’ niet goed in de ipod te doen, omdat ik bang was dat de iPod zou breken (": Ik vond 'm zo dun XD

Dat had ik ook! Heb je het er goed ingestoken? (:

Yay :grinning:

Nu voel ik me iets minder dom… :stuck_out_tongue:

jaaa. maar ik heb het al op een andere computer getest, en daar reageert hij wel. Maar alle muziek die ik heb gedownload staat op mijn laptop en itunes op die pc werkt ook niet echt goed, al die nummers daar zijn weer ‘fout’ :confused:

Hm… ik heb ook een weekje gehad dat mijn iPod alle nummers niet meer herkende maar opeens deed hij 't weer! Staat er ook niets op de site van apple/andere fora?

^gebruik winamp! 10 keer makkelijker en duidelijker!

Klopt vooral op Win XP, maar op mijn Win 7 computer heb ik wel Itunes staan, al vind ik 'm soms irritant. Maar we mogen blij zijn dat Apple vanaf de 5e generatie Itunes softwarematig flink verbeterd heeft, oudere versies van Itunes waren een regelrechte ramp!

Tip om je Ipod '‘harder’ en beter te laten klinken.

Standaard staat Itunes ingesteld op 192 kbps Mp3 bitrate. Stel bij importeren de instelling op ‘‘Apple lossless AAC’’ Ga naar -->’‘Bewerken’’ → ‘‘Alles selecteren’’–>’‘Info tonen’’–>Opties’’ Hierin zie je een schuifvolume regelaar, deze staat standaard op 50 %, schuif deze naar 100 %. Sluit de Ipod aan en sychoniseer alles. Je zult een duidelijk verschil horen.

shit, niemand weet het ;(

Heb je de allernieuwste iTunes? Die heb je wel nodig, vooral voor gloednieuwe iPods.

Nee hoor, je kunt de Ipod via mijn/deze computer gewoon benaderen als een externe harde schijf. :slightly_smiling_face:

^en als je dat doet, kan je niets afspelen!

Dit heeft allemaal niks te maken met Itunes, maar het ligt aan mijn laptop zelf. Er zou moeten komen staan ‘Ipod’ of iets dergelijks, net zoals er staat als er een usb in je laptop/computer zit. En op de computer doet hij het wel, maar daar staat dus geen muziek op.

bij mij kreeg ik toen een nieuwe omdat ze hem bij de klantenservice van de mediamarkt ook niet aan d epraat kregen

Jaaaa. het is gelukt, ik ben naar ‘deze computer’ gegaan, vervolgens weer op een of andere manier bij apparaten en printers gekomen, daar stond Ipod bij een map die onbekend heet. en dan moet je daarop klikken en dan nog weer ergens op klikken en dan op systeem bijwerken en dan gaat hij op internet zoeken naar het systeem en dat download hij en dan lukt het :grinning: