Laptop op de middelbare...

oh, dat zou ik ook wel willen!

maar daar bestaan usb’s voor :grinning:

Oh okee. Wij moeten hem zelf aanschaffen.
Maar de meeste (geloof iedereen) krijgt hem vergoed via het UWV
Ik ook. Mijn laptop incl. muis programma’s tas en weet ik het was hij 1236 euro! ö
Echt ziek veel geld. Maarja. Ik moet hem dus ook na 3 jaar weer inleveren en dan ben ik nog niet klaar met school maar kan ik weer een nieuwe aanvragen.
snappie. (: haha

Mijn broertje heeft dat ook, die gaat nu naar 4 havo en heeft al 3 jaar les op laptop. Hij huurt niet, maar iedereen heeft gewoon een eigen laptop. Vind het best handig!

wist niet dat ik dit ooit nog eens ging zeggen mar ben blij met mn boeken,.
das toch gewoon flut om de heletijd naar zo’n scherm te kijken
het klinkt wel handig trouwens mjaa

*ghehe kost stroom "(A)

Verschrikkelijk, weg hele communicatie en sociale contacten.

Ligt er maar net aan. Mijn broertje heeft les op de laptop, maar gaat wel gewoon anar school hoor. Dus hoi communicatie en sociale contacten, alleen zit je achter een laptop ipv met je neus in je boek.

Lijkt me leuk :grinning:

Dit is ook een groot nadeel ! :Je vergeet hem op te laden ;s en je kan niet meer volgen in de les

Ik zit dit jaar in het 5e Multimedia,
Met deze richting moet je zowiso een laptop hebben maar alleen voor praktyk en de theorievakken over mijn richting. Voor Frans enzo hebben we gewoon boeken, ik moet dus een laptop EN boeken meesleure… :confused:

heb ik dus ook :stuck_out_tongue:

Wij zijn verplicht onze opladers mee te nemen, niet mee, heb je pech moet je maar iemand zien te regelen.
meestal kan ik wel een oplader van vriendinnen lenen :'3

Wou net zeggen :stuck_out_tongue: Ze hebben heus wel stopcontacten daarvoor haha!

Lijkt me niks, mijn ogen worden dan heel snel moe en gaan pijn doen…

Lijkt me erg, gaan je ogen nog meer achteruit van. En ik word te snel afgeleid met zo’n ding voor me neus xD
Nee doe mij maar boeken :]

wij zijn n te kleine school, wij krijgen dat echt never!
maar ik maak soms mn pw met de laptop; omdat ik dyslexie heb :wink:

wij zijn n te kleine school, wij krijgen dat echt never!
maar ik maak soms mn pw met de laptop; omdat ik dyslexie heb :wink: