Laptop of computer?

Haai,

Ik wil misschien voor mijn verjaardag een computer vragen… (ik weet niet zeker dat ik het krijg ofzo hoor.)
Maar ik weet niet of een dan een laptop of een computer moet vragen.
Want ik vind een computer wel fijn omdat dat scherm groter is en het toetsenbord ook. Maar een laptop is wel handig om mee te nemen…

Wat vinden jullie?

Ik zweer ook bij een laptop haha!
Kan je heerlijk overal in huis zitten en het scherm (mijn scherm iig) is best groot! En het toetsenbord vind ik persoonlijk veel lekkerder typen dan bij computers!

laptop!!
eigenlijk de redenen die mensen hierboven noemen ;]

Laptop!

Laptop!, je kan hem overal mee naar toe nemen.
Ik vind het alleen een nadeel dat ze op accu werken en je ze dus op moet laden, want daar ben ik altijd net te laat mee haha.

Zolang je geen plannen hebt om uit huis te gaan, computer!
Zo wel, dan een laptop.

Ik hou helemaal niet zo van laptops. De toetsenborden zijn kut, beeldschermen zijn altijd klein (en als je eentje met een groot beeldscherm doet wordt ie zo loodzwaar dat meenemen toch geen pretje meer is), de muis is niet fijn, geluid is meestal slecht. Dus als je hem dan alleen voor thuis gebruikt moet je nog allemaal losse onderdelen gaan kopen om hem fijn te kunnen gebruiken.

Als je draadloos internet hebt: Laptop. Zo niet, dan computer! ;d

Laptop!

I agree

Oja, dat was ik vergeten. Als je geen draadloos internet hebt zou ik al helemaal geen laptop nemen, want dan is de hele functie ervan weg.

laptop!

laptop , zo handig !

Laptop, echt.
Het hoeft he-le-maaaal niet dat het beeldscherm kleiner is, je hebt gewoon verschillende maten. Ook typt bij heel veel laptops het toetsenbord verschillend dus dat moet je gewoon even persoonlijk voelen.
Oh en volgens mij zit er geen verschil in het toetsenbord van een laptop of computer hoor. Als je toch een laptop neemt met een groot scherm is je toetsenbord ook groot.

En ik zou trouwens voor een Apple gaan.

Laptop!

Laptop!

1000000000000000000000000 x is de laptop gewoon fijner.

ha ; laptop dus
ik wil nooit meer anders

-

Ligt eraan wat je ermee wilt doen.
Als je er spelletjes op wilt spelen, dan moet je een computer nemen.
Als je het ding overal mee naartie wilt nemen, heb je een laptop nodig.