Laptop nodig voor havo 4?

Haai,

Ik zit nu in 3 havo, maar ga volgend jaar dus 4 havo doen. Heb je voor 4 havo een laptop nodig?
Op internet kan ik niet echt informatie vinden, of dat nodig is. Alvasst bedankt, X

( als het bij verkeerde forum staat, sorry maar wist niet echt waar dit staan moest )

Nee, je hoeft niet elke dag een laptop mee naar school hoor :stuck_out_tongue: En je hebt nog een heel schooljaar! 4 havo komt nog

haha, maar ik bedoel : Moet je een laptop hebben? Niet om elke dag mee te nemen, maar is het handig, heb je het vaak nodig? Want anders hoef ik geen laptop te kopen

Ik weet niet wat je nu hebt? Ik heb gewoon een computer thuis en maak daar gebruik van, laptop is niet perse nodig.

Heb je al een computer thuis? Dan is een laptop niet nodig. Anders kán het handig zijn. Om informatie op te zoeken e.d. Maar het is niet persé nodig.

Ik zou niet kunnen bedenken waarom je een laptop nodig zou hebben voor havo 4/de middelbare school überhaupt (tenzij je school aan laptoponderwijs doet). Gewoon any computer met programma’s als tekstverwerkers etcetera is voldoende.

Het is wel handig om een laptop/computer met Word erop te hebben :slightly_smiling_face:

Alleen als je iets hebt aan je handen waardoor je niet kan schrijven. Dan heb je een laptop nodig ja. Maar dan geldt het ook voor heel de onderbouw dus ik denk niet dat dit voor jou van toepassing is.

Een laptop is altijd fijn om te hebben, met een goed office pakket erop en alles. Maar het is niet zo dat je die in iedere les gebruikt voor aantekeningen. Dat begon bij ons pas écht op het HBO. Volgens mij mochten wij idd zelfs geen laptop op de middelbare school als we niets aan onze handen handen.

okee, ik heb idd nu gewoon een computer, maar omdat heel veel mensen nu een laptop hebben voor school, maar dat hoeft dus niet perse (:
dankjewel voor antwoorden, X