Laptop mee

Hee,

ik zit op het hbo en moet dus vaak een laptop meenemen. Alleen ik moet dan altijd zo’n enorme zware rugtas mee naar school sjouwen. Dus ik vroeg me af hoe jullie dat doen? Je hebt ook van die zijtassen, vinden jullie die fijner dan een rugtas? En als je een zijtas hebt, past er vaak ook nog eens niet alles in, waardoor je een extra tas nodig hebt.

Ik heb een notebook. Die zijn helemaal niet zo zwaar :’). Dus daar heb 'k geen last van.

Ik neem mijn laptop nooit mee naar school. Maar wat bedoel je met zijtas? Gewoon een schoudertas? Dat vind ik persoonlijk fijner.

up

Ik heb elke dag laptop bij, gewoon in een modieuze laptoptas (: geen last van.

Iedereen bij mij op school heeft trouwens laptop (iedereen = 35 leerlingen xD) en sommige hebben een trolley. Daar heb je ook hele leuke van en ziet er niet raar uit ofzo. Is echt heel handig en je voelt er niks van als je ermee sjouwt. (:

Ik heb een klein laptopje, en hij past gewoon in mijn handtas (:

Ik heb een 15,5 inch, maar hij is wel licht. Maar ik heb er een laptoprugtas voor gekocht. Lekker stevig, dan weet je dat er niets mee gebeurt.

Ik zou een kleine laptop, notebook, kopen. Dat is veel praktischer en past zelfs in je rugtas, maar als je wilt kun je een schouder tas bij dragen en die is dan kleiner dan een normale laptoptas.

zelf neem ik geen laptop mee, zit in middelbare nog. Maar ik heb hem wel eens meegenomen naar de bieb en dat was echt heel zwaar vond ik. Dus nu heb ik een kleintje :grinning:

Ik studeer Zweeds, dus ik heb een laptoptas van de IKEA. Haha.
Gewoon zo’n laptoprugzak.

Wauwie cool! Zweeds!
Was jij niet degene die in het buitenland woont voor een tijdje?

Nee, ik heb nog altijd in Nederland gewoond. :grin:

Ik heb macbook die past gewoon in mn schooltas/handtas. Als ik jou was zou ik gewoon extra laptoptas meenemen aangezien een grote laptop vaak ook best zwaar is lijkt het me niet chill om alles dan in 1 mega zware tas te hebben… En dan voor je gewone spullen rugtas/handtas (gewoon wat je normaal meeneemt).

Ja zo’n kleine laptop was fijner geweest, alleen ik had deze grote al. Volgensmij is deze ook nog extra zwaar ofzo xd.

Maar bedankt voor de tips! :slightly_smiling_face:. Alleen twee tassen is ook niet echt handig, ik ben bang dat ik er dan een vergeet ofzo haha. Maar ik zag bij de Hema (geloof ik) dat ze daar van die echte laptop tassen hebben met handvat.

Ik vind het fijner om mijn laptop in een normale tas te stoppen, want niemand ziet dan dat je er eentje bij je hebt. Ik voel me op straat dan veel meer op mijn gemak. :slightly_smiling_face:

Ik vind het inderdaad ook fijner om hem gewoon in een normale tas te stoppen! Je hebt er ook hele leuke hoezen voor :]
En ik zou hem wel gewoon in een rugzak doen. Een laptop is toch altijd wel redelijk wat gewicht, en dan krijg je echt last van je schouders als al het gewicht op 1 schouder hangt…

ik stop mijn macbook ook altijd gewoon in een normale schooltas, met een goede hoes erom heen. ik heb wel echt een grote tas dan omdat de rest van mn spullen er ook in moeten maar ik heb liever een tas dan dat ik met twee tassen loop te sjouwen, vooral in de trein is dat irritant

Eerst deed ik hem altijd in mijn gewone rugtas, maar nu heb een prima (stevige) laptoptas. Daar stop ik hem in. Verder neem ik een rugtas of kleine schoudertas mee voor dictaten en schriften.