Laptop 'koppelstuk' kapot

Hoiiii meiden!

Het ‘koppelstuk’ van mijn laptop, dat het toetsenbord van mijn laptop met mijn laptopscherm verbindt, is kapot. Het zorgt normaal gesproken voor het open en dichtklappen van mn laptop. Deze 2 koppelstukken, waarvan er nu 1 kapot is, zijn de enige verbindingsplaats tussen het toetsenbord en het scherm, voor de rest zitten ze niet aan elkaar vast.

Volgens mij is het gewoon van een soort plastic gemaakt, wat nu in ieder geval gebroken is. Het zorgt er nu in ieder geval dat mijn laptop met erg veel moeite nog open en dicht kan, wat niet echt ideaal is.

Heeft iemand hier ervaring mee? En weten jullie of dit makkelijk gerepareerd kan worden, en wat hier ongeveer de kosten van zijn?

Alvast bedankt!

Liefsssss.

Misschien het handigst om even contact op te nemen met zo’n bedrijf, dan heb je meer duidelijkheid. Heb er zelf dan ook geen ervaring mee!

Ik heb er ook al last mee, telkens als ik hem open doe kan ik hem weer ‘dichtklikken’. Heel erg irritant.

Heb btw een ASUS, ik weet niet of het daar aan kan liggen haha.

Ik heb dit ook ooit gehad, toen die ene kapot was ging die andere ook al snel kapot. Zou dus snel contact opnemen met de fabriek ofzo.

Een vriendin van me had dit.

Je laptop niet open en dicht doen!! Gewoon altijd open laten staan, als het breekt kan je de laptop weg gooien.

Zij heeft het laten maken (ze was verzekerd) de rekening was iets van 200 euro. want die verbindingen zitten vast aan het scherm wat inhoud dat het scherm ook vervangen moet worden.