Laptop kopen

Ik zit er al een tijdje over na te denken om een laptop te kopen. Vandaag ben ik naar de winkel geweest en advies gekregen over een paar laptops en nu zit ik een beetje op internet rond te kijken naar verschillende laptops.
Nu zit ik te twijfelen tussen een Acer (Acer Aspire 5742ZG-P614G75MN 15.6" notebook), een HP (HP G62-B60SD 15,6" notebook) en een Packard Bell (packard bell easynote tm94-rb-135 notebook). Ze zijn allemaal rond de 500 euro.
De laptop wil ik eigenlijk gebruiken om er de Sims 3 op te spelen, en gewoon om te internetten enzo. Het liefst wil ik dat hij snel is tijdens het internetten bijvoorbeeld.
Ik heb verder absoluut geen verstand van laptops dus wie weet welke laptop aan mijn eisen voldoet en heeft iemand misschien dezelfde of een laptop die ermee te vergelijken is? :stuck_out_tongue:

Ik vind acer’s vervelend.

Ik geloof dat ik die acer heb (ik ben echt een computernoob :stuck_out_tongue:) maar hij bevalt me goed. Met de sims 3 heb ik geen ervaring en over internet, dat ligt geloof ik niet aan je laptop maar aan je modem enzo.

Snel tijdens internet kun je het beste een goede router voor kopen :wink:.
Maar je moet kijken naar de systeemeisen van de games die je speelt, en daarna gaan kijken of je laptop aan die systeemeisen voldoet.
Kijk dus naar de systeemeisen van De Sims, vul deze in op Tweakers.net bij Pricewatch, en je komt uit bij laptops die voor jou goed zijn :slightly_smiling_face:

Ik zou voor HP gaan, omdat ik zelf goede ervaringen heb met HP laptops.

Ik heb zelf ook een acer aspire en ik vind hem wel fijn maar hij is niet suuuper snel ofzo!

Okee bedankt. Ik zal nog even verder kijken. Weet iemand of Packard Bell een goed merk is?

Ik zou voor Dell gaan.
Ik heb zelf een laptop samengesteld, en hij is nu na een jaar en 6 maanden ofzo, nog steeds supersnel

macbook. ik speel er de sims 3 op en internet gaat heel snel

je hoeft ook geen antivirus te kopen want dat zit er zowiezo al op