Laptop in bad laten vallen

Hee ladies,

First of all, ik ben mogelijk één van de domste mensen die je ooit zult tegenkomen.

Ik ben namelijk met m’n laptop in bad gaan zitten en, je raadt het al, hij is er ingevallen. Hoe kon ik zo dom zijn!

Ik heb gelijk de oplader eruit getrokken en de batterij gehaald, daarna heel hard naar m’n vader gerend en die heeft de harde schijf eruit gehaald.
(In m’n badjas, dat dan weer wel)

Weten jullie heel toevallig wat ik eraan kan doen?
Of is het een verloren zaak?

Ik denk dat het een verloren zaak is. Maar ja. Dat was niet slim :wink:

Maar daar heb je weinig aan. Je zou kunne proberen hem zo goed mogelijk uit elkaar te halen en dan alles laten drogen op een handoek, niet verwarming. Gewoon op een handoek. Werkte met mijn mobiel(maar dat was een Nokia)

Neee het was echt verschrikkelijk dom!
Lesson learned…

haha, sorry, was indd niet heel slim;)

Okee super, dankjewel!
Zou rijst ook helpen? Of helpt dat alleen met telefoons? xd

Sorry, maar ik moet jou bedanken voor het heel erg opvrolijken van mij :´D Wat schrijf jij heerlijk lachwekkend XD

Dan moet je wel een ENORME bak rijst hebben, rijst trekt wel vocht eruit ja dus misschien helpt het…

Ik heb geen idee wat je kunt doen denk dat je een nieuwe komt te kopen.

Haaaa :"D Je liet me lachen :"D.
Maar geen idee. up

Of een reparateur bellen. Al ben je dan wel veel geld kwijt denk ik

Kreeg je geen schok? o.o
Of ben ik nou heel dom…

het enige wat ik kan verzinnen is een ENORME bak met rijst kopen en m daarin leggen. maarja, of dat nou het beste gaat werken…

en sowieso 4 dagen goed laten drogen denk ik, want het is niet goed als er stroom opkomt en dat ding nog vochtig is.

Hoe heb je dat gedaan? Ik zet m’n pc altijd op een tafeltje nààst het bad? Ik denk eigenlijk dat het een verloren zaak is en ik hoop dat je harde schijf toch nog gered is.

Ik sluit me aan bij jou ‘domste mensen die je kent’

Ik ben tot twee maal toe met een mobiele telefoon in het water gevallen vanuit een kano. Mijn vader heeft hem letterlijk heeelemaal uit elkaar gehaald. alles 2 weken laten drogen, en weer in elkaar gezet. En… hij deed het weer! zelfs het geluid.
Nu is alleen een laptop ietsie anders en ingewikkelder maar dr is nog hoop denk ik…

ZET DAT DING NIET AAN, TOTDAT JE 100% ZEKER WEET DAT AL HET VOCHT ERUIT IS!

Luister, ik weet dit, omdat ik perongeluk een lepeltje cola over mn toetsenbord liet heenvallen, en toen probeerde ik m weer aan te zetten, en dat veroorzaakte kortsluiting, en daardoor was ie kapot.

En ik heb m zal maar zeggen, als een tentje neer gezet, en bij de 1e x deed ie toen wel weer… En bij die lepel, was ie dood…

Haha held! Ik hoop dat het nog goed komt!:stuck_out_tongue:

Topictitel even duidelijk gemaakt.