Laptop HP Pavilion 15-D080ED

Om mee te beginnen wil ik even zeggen dat ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen en ik kon ook geen algemeen laptop/computer-topic vinden (?). Ik wil een laptop aanschaffen waarop ik aan m’n studie kan werken en waarop ik films/series kan kijken van rond de €500,-. Nu heb ik al even gezocht en ben verschillende laptops tegengekomen, waaronder de HP Pavilion 15-D080ED. Die spreekt mij heel erg aan omdat hij binnen mijn budget valt, een Intel Core i5 processor heeft en er ook nog eens mooi uitziet. Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaringen met deze laptop hebben? Want ik kan op internet over deze specifieke laptop geen recensies vinden. Je zou me er erg mee helpen, ben toch altijd benieuwd naar andermans ervaringen!

Ik heb ongeveer die alleen die van mij heeft i3 ik vind hem heel fijn heb hem vorige week gekocht! Het lijkt me dat er niet zo heel veel verschil in zit die van mij vind ik in ieder geval fijn.

Ahh oke goed om te horen! Gebruik je 'm ook voor school? En kijk je er ook films of series ofzo op? En is ie snel? Sorry een hoop vragen haha.

Uhm nou ik ga niet naar school maar zodra ik weer wel ga ben ik wel van plan om hem weer voor school te gebruiken. Jup ik kijk er films/series op ik download het ook zelf, kijk het op netflix of op gewoon een DVD. Ik vind hem wel snel ik moet wel echt heel erg wennen aan windows 8 maar eigenlijk gebruik ik al die extra opties helemaal niet. Ik heb heel vaak 20 tabbladen open staan en dan doet die het ook nog prima zonder vast te lopen.

Voor school en films en series is hij prima. 4gb geheugen is heel netjes voor een laptop en i5 ook.

Ja I know, wilde heel graag een i5. Ik ga hem dan vanavond maar eens bestellen denk ik!

Je geheugen is over het algemeen belangrijker dan je processor als je er alleen schooldingen op wil doen en films wil kijken. :slightly_smiling_face:

Ja, deze heeft 4 gb RAM en 500 gb HDD opslag. Dus prima. In ieder geval bedankt voor het reageren! Wat mij betreft kan dit topic weg nu :slightly_smiling_face: