Laptop heeft ineens geen internet meer; hoe?

Ik heb een acer mini laptop, nu ongeveer een half jaartje, en sinds ongeveer 2 weken heb ik volledig uit het niks geen internet meer. Hij maakt zegmaar wel verbinding met internet, maar hij opend het gewoon niet. Hoe kan dat en hoe los ik dit op? En heeft een van jullie dit ook wel eens gehad?

Alvast bedankt. x

is er geen knopje ofzo dat het internet uitzet ? ikhad dat namelijk ook met mijn laptop, maa het bleek dat het knopje niet omgeschakeld was xxd

Even bij de router de stekker eruit trekken, minuutje wachten er daarna weer in doen.

of je hebt een proxy server aanstaan, kan je ergens bij instellingen uitzetten. moet je alle nummertjes weghalen ofzo :’) had mijn broertjes pc ook een keer

Ik heb bijna hetzelfde probleem!
Om de 10 minuten valt internet uit… Het is echt irritant. Ik heb wat zitten prutsen aan de proxyservers etc. maar ik heb alles weer insgesteld zoals het daarvoor was.
Maar toch heb ik het probleem, en ik wordt er gek van.

haha had ik ook! ik al een paar keer de stekker van internet erin en eruit gehaald en verder iedereen had hier internet.
Dus ik helemaal kijken had ik blijkbaar ook op dat knopje gedrukt haha

laptop misschien herstarten, werkt bij mijn computer altijd.

Bij mij zit er tussen het ‘volume uit knopje’ en het ‘slotje knopje’ een knopje met daarop een soort antenne waaruit golven komen, met een lampje erbij. Als dat lampje wit is is er internetverbinding, is het lampje rood, dan is er geen internetverbinding. En je kan de kleur van dat lampje veranderen gewoon door erop te drukken, dus, misschien is dat het?

Heb je windows vista? Dan kun je naar configuratiescherm gaan en bij zoeken ‘netwerkverbindingen’, vervolgens klik op netwerkverbindingen weergeven en dan kun je kijken wat er precies niet werkt: je draadloos internet of je LAN-verbinding. draadloos kun je vaak verhelpen door opnieuw te verbinden, voor LAN-verbinding moet je gewoon geduld hebben (: