laptop hapert soms

Ik heb een probleem, als ik video’s van youtube (of andere sites) bekijk dan hapert mijn laptop helemaal. Het geluid gaat raar doen en het beeld doet niets meer.Soms duur het enkele seconden, maar soms houdt het gewoon niet op en moet ik mijn laptop afsluiten en terug opstarten.

Ik heb al updates gedaan en dit helpt ook niet.

Iemand die hier iets van kent en mij kan helpen?

kijk of je laptop niet op energiebesparing staat, daardoor wordt ie langzaam

Hoe oud is je laptop?

In augustus 1 jaar

Kijk eens hoeveel geheugen je nog over hebt.
Als hij vol staat, alle oude programma’s, foto’s etc verwijderen.

Ik heb even gekeken en hij staat niet in energiebesparing, toch bedankt :slightly_smiling_face:

Ik heb nog 228gb over, nog ruim genoeg dus :stuck_out_tongue:
Ik weet echt niet door wat het komt, kan het misschien de harddisk zijn?

als je een mac hebt, kan het er aan liggen dat je te veel op je bureaublad hebt staan of in je geschiedenis.
Wij hadden iig hetzelfde probleem en die man van de apple store zei dat het daar aan kon liggen en sindsdien is het een stuk beter.

Weet je wel wat een harddisk is? :stuck_out_tongue:
Daar staat je geheugen dus op…

Kan ook gewoon een virus zijn.
Scan je computer eens helemaal af. (Dit duurt suuuuperlang, dus kun je t beste 's nachts doen.) Ook als je nooit een virusmelding hebt gehad kun je best een virus hebben.

Ik bedoelde, dat mijn harddisk mss een beetje kapot is en daardoor niet goed werkt om de een of andere reden :slightly_smiling_face:

En virusscanning doe ik om de 2 dagen, ik speel liever altijd op veilig :stuck_out_tongue:

Misschien even bij taakbeheer het geheugenverbruik op zo’n moment in de gaten houden? En dan bedoel ik niet het opslaggeheugen maar het werkgeheugen (: Das dan zo’n grafiekje dan kun je kijken ofie aan zn max zit zegmaar.
Wat voor laptop heb je?
Het kan aan de specificaties van je laptop liggen maar dan had je het probleem vanaf het begin af aan gehad denk ik… Zo niet, dan zou je een systeemherstel kunnen doen tot de periode voor de problemen begonnen… Maar das best drastisch want dan zetie alle instellingen terug naar die datum (alleen je documenten blijven geloof ik hetzelfde maar bijvoorbeeld programma’s, updates enzo worden verwijderd)