Laptop ervaring gevraagd!

Hej.
Ik ben opzoek naar gewoon een goedkope en fijne laptop. Het zou naice zijn als de sims 3 erop kan draaien maar het hoeft niet. Hebben jullie suggesties ideeën? Ik hoorde van veel mensen dat packerd bell in de smaak viel. Nu vraag ik me af heeft iemand verstand van laptops of ervaring en weet iemand dan welk van deze laptops het beste is?

-http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/210-3000SD,10259,241018,183163.html

Ik weet dat dit niet het antwoord op je vraag is, maar goedkopere laptops gaan helaas snel kapot. Ik zou toch investeren in een iets duurdere die wat langer meegaat. Of desnoods tweedehands een mac te kopen.

Ik heb zelf zo’n 2 jaar geleden een Dell Inspiron gekocht waar ik nog altijd hartstikke ‘gelukkig’ mee ben. :slightly_smiling_face: Heb eigenlijk nooit iets anders gebruikt dan een Dell, dus ik weet niet hoe goed andere laptops zijn. Kan alleen zeggen dat ik over mijn huidige laptop erg tevreden ben!

En stel ik zou nog even sparen voor een duurdere welke zou ik dan het beste kunnen aanschaffen?

Als je de Sims erop wil draaien moet je even kijken naar de systeemeisen en je laptop erbij uitzoeken.

Mijn laptop was 500, en ik kan sims 2 er makkelijk op, sims 3 waarschijnlijk ook wel. Samen weet ik niet. Het is een Acer Emachines en heb hem 2,5 jaar geleden bij de V&D gekocht. Het enigste wat ik heb vervangen is de accu.

Macbook (:

Haha, Packard Bell is kut. Als ik jou was zou ik voor een Sony of een Dell gaan. Maar je moet even naar de systeemeisen kijken van het spel wat je erop wil gaan draaien en dan moet je een laptop nemen met minstens die systeemeisen.

Packard Bell is echt een bagger merk, begin er niet aan als je er lang plezier van wil hebben… :’) Sony of Dell zijn inderdaad goed, of bijvoorbeeld Asus of HP. En natuurlijk Apple, maar als je in je beginpost een laptop van 240 euro noemt dan denk ik dat je geen 1000 uit wil geven. :stuck_out_tongue:

Jongeeee :") Dat is echt niet zo hoor.
Ik heb nu 'n packard bell en hij is prima! Hij doet 't gewoon goed, is snel en werkt prima.

^^Ik heb een packard bell en hij was na drie maanden kapot. Hij wou gewoon niet meer opstarten, bleef hangen bij de startscherm. Hij was nog op garantie, maar de winkel wou er geld voor. Omdat het deel dat kapot was niet bij de garantie hoorde. We hebben em laten repareren en na 2 weken was em wéér kapot. Ik heb wel enkele ‘hackers’ in de famillie dus de hebben het toen opgelost en nu werkt ie al een jaartje goed. Maar een goede raad ; geen packard bell.

Ik heb ook een packard bell nou hij is super hoor haha.

Heb altijd 434234332 programma’s open staan kan makkelijk grote spellen draaien. Ik heb zegmaar die je in de begin post zet alleen dan groot (:

Vind het echt een super ding, heb ook super mooi led scherm enzo haha

maar die jij in je dinges hebt gezet is echt zoon notebook echt zo’n mini laptop. Daar kan je alleen simpele dingen opdoen maar simsen zou niet kunnen. Ik heb volgens mij15? of 16 inch van die serie en die werkt top

Ik had een asus die wel echt vreselijk langzaam was :'D

Ik zou een Apple kopen. Ik weet dat ze duur zijn, maar tweedehands kan je ze voor een prijsje krijgen en zelfs tweedehands macs vind ik beter dan nieuwe windows-pc’s.

Als je toch een nieuwe pc wil kopen, zou ik gaan voor een Sony (liefst Vaio, maar die zijn ook behoorlijk duur). Een Dell kan ik je afraden… Mijn broer heeft een redelijk dure Dell gekocht en na een half jaar was hij suuuupertraag en half kapot.

packerd bell staat gelijk aan back to hell.

Ik denk dat je eerder aan de merken toshiba, sony, samsung, Hp enzo moet denken.

Die kan geen Sims 3 draaien tenzij je de goede (nog duurdere) uitkiest.

Die kan priiiima Sims 3 draaien hoor, wie heeft je dat verteld? :stuck_out_tongue: Alleen de gewone (witte) Macbook wordt niet meer verkocht, dus dan zou je sowieso tweedehands moeten kijken…

^ Die witte macbooks worden nog wel gewoon verkocht hoor, wie heeft je dat nou weer verteld? :’)

“This game will not run on Mac systems with processor PowerPC (G3/G4/G5) or video cards with integrated GMA 950 series.”
Die 2ehandse macbooks hebben sowieso allemaal de GMA 950 series videokaart. Of de aller nieuwste dat heeft weet ik niet. (Macbook pro kan het wel draaien)

http://store.apple.com/nl waaaaar?

En oke, ik weet niks van die oude Macbooks en daar ging het ook niet over, maar de mijne is ondertussen ook 3 jaar oud en die kan gewoon Sims 3 draaien dus ik snap hem niet zo goed… :’)

Wtf? :stuck_out_tongue: Alle macbooks kunnen de Sims draaien. Dat hangt af van je besturingssysteem, niet van je type computer. En de Sims werkt ook met de besturingssystemen van Apple.