laptop doet vreemd

Hallo…

Gister zat ik dus op mijn laptop, en opeens deed de taakbalk het niet meer. Ik heb van alles geprobeerd. Opnieuw opstarten, accu er opnieuw in, maar hij doet het nog niet. Ik heb windows 10 op de laptop staan. eigenlijk is deze laptop niet van mij en ik mag hem alleen maar lenen… :cold_sweat:
kan iemand me helpen?

Ik denk dat je even naar een ict-er moet gaan morgen. Vaak kan je wel bij een elektronicawinkel terecht, maar dan ben je de laptop waarschijnlijk een paar dagen kwijt. Of je moet de laptop teruggeven aan de eigenaar en hem er mee naar de winkel laten gaan.

Werkte het nog wel toen je de laptop ner had? Doen andere dingen het nog wel? Bijv de startknop, snelkoppelingen op het bureaublad?

Toen ik de laptop net had, deed alles het nog. Tja als de eigenaar hierachter komt word ie denk ik pissig. Maar ik heb niks gedaan…

Kun je het probleem misschien iets gedetailleerder beschrijven? Je zegt dat de taakbalk het niet meer doet, maar wat bedoel je daar precies mee? Is ie niet meer zichtbaar? Doen de knoppen het niet meer? Etc.

En doet de rest het nog wel (bureaublad, Desktop, internetten…)?

Maar bedoel je dat je nergens meer op kunt klikken of dat de taakbalk weg is?

Als je niks gedaan hebt waardoor het komt, zal de eigenaar vast niet heel boos worden. Plus aan uitlenen zitten risico’s. Je zal het uiteindelijk toch moeten vertellen aan die persoon.

Heb je zelf al op google gezocht? Daar zijn veel oplossingen heb daar namelijk een oplossing gevonden, maar ik raad wel aan dat er iemand bij moet zijn die verstand heeft met computers: Taakbalk windows 10 werkt niet meer - Microsoft Community