Laptop beeldscherm kapot, help!

Hooi.

Ik heb echt een groot probleem!
ik heb een hoog slaper en heb gister avond op mijn bed op de laptop gezeten. Net heb ik die dus weer op mijn bureau neer gezet en nu is mijn beeldscherm kapot.
Ik had blijkbaar nog mijn oortjes tussen mijn laptop zitten en de laptop heb ik dus zo hard dicht geklapt dat er een soort van barst in het beeldscherm zit.
Dit dus:

http://images4.images-speurders.nl/images/74/7472/74723094_1.jpg

Kan ik die maken of moet ik nieuwe kopen?
Mijn vader gaat dit niet leuk vinden, want het is eigenlijk zijn laptop!

Bedankt!

Je kan het sowieso zelf niet maken. Je kan 'm of opsturen naar de fabriek, of een nieuwe kopen. Denk dat de reparatiekosten heel hoog zullen zijn.

Je kan vragen aan je vader of er een verzekering opzit(miss de inboedelverzekerging of hoe dt ook heet) als dat het geval is kan je uhm alst goed is gratis late reparere :slightly_smiling_face:
tis te proberen!

Eerst was er ook iemand die zoiets had, en een nieuwe laptop was toen goedkoper dan het repareren. Je zal het toch tegen je vader moeten zeggen, eventueel kan je als iemand uit je familie mee wilt werken, zeggen dat die hem heeft laten vallen voor de verzekering. Weet niet precies hoe dat allemaal zit.

waar komt de laptop vandaan? misschien is die idd wel verzekerd.
en anders idd via de inboedelverzekering.

in ieder geval als dit niet kan is een nieuwe kopen goedkoper dan laten maken …of je moet natuurlijk een adresje hebben.

succes

Dat heb ik ook gehad, was mijn eigen domme fout. Maar voel je de kras ook echt? Want bij mij is het ‘binnenscherm’ zeg maar kapot, je voelt niks. Als ik dat binnenscherm zou laten reparen zou het me 270 euro kosten… En dat is toch wel veel, dus ik heb gewoon een nieuw beeldscherm gekocht en die gekoppeld aan mijn laptop. Misschien is het verzekerd? Moet je even nagaan, en anders laten reparen (duur) of een beelscherm kopen en die eraan koppelen.

inboedel verzekering is toch voor als er bij je ingebroken wordt en spullen gejat worden, of wanneer je huis af fikt??
Naja mijn pa heeft computer bedrijven en zit er heel vaak een AOW bij algemeen onderhouds blabla, als er zoiets bij zit, misschien is reperatie dan al goedkoper

Of als er nog garantie op zit? meeste hebbe garantie periode van 2 jaar…
Ik weet niet of garantie dit vergoed, maar misschien ook wel gedeeltelijk.

Nu ik erover nadenk, volgens mij kan het neit gerepareerd worden, maar wordt er dan gewoon een nieuw scherm opgezet

naja succes

http://i53.tinypic.com/flat6h.jpg

Zo ziet mijn scherm er trouwens uit… pluishaar Lijkthet er een beetje op?

Dit valt niet onder de garantie helaas…
Mijn scherm is ook kapot gegaan buiten mijn schuld om gewoon boem kapot… geen barsten en niets te zien ook niet gevallen.
Ze vroegen toen ook voor ik hem wilde opsturen van zit er een barst in? Ik nee… oke want anders had het niet in de verzekering gevallen van die 2 jaar…
Stuur je hem wel op dan kunnen ze het maken, maar je betaald wel de kosten dus en het verzenden. Dus kan een dure grap worden.

Het beste kan je informeren bij de mensen van het merk/winkel waar die is gekocht van dit en dit is gebeurd wat gaat het kosten om het te repareren?

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb het m’n vader vertelt en hij is niet echt boos of zo. Je voelt het niet, het zit echt aan de binnenkant. Ik ga maar een nieuwe kopen want dit was toch al zo’n onding.