Laptop advies

Hoi :grinning:,
Ik weet dat er net een topic is geopend over computer vs. laptop maar dit zijn toch wat andere vraagjes. Ik wil namelijk een nieuwe laptop kopen, alleen mijn verstand over laptops faalt nogal. Kan iemand me misschien helpen waar ik op moet letten? Ik zit vooral op internet en msn, verder moet er wel altijd muziek aanstaan. Verder ben ik vooral bezig met word/powerpoint enzo. Ik sims wel af en toe…
Alvast bedankt.

GEEN ACER.
That’s all i’ve got to say.

Kijk verder even naar het werkgeheugen dat is ook altijd wel handig.

Ja ik heb nu dus wel een Acer, en dat vind ik inderdaad bagger. Maar zou Asus dan wel weer kunnen?

ik heb ook een acer, wilde ik eigenlijk ook niet alleen deze was de goedkoopste. nu nog geen problemen mee

Als je zware spellen wilt spelen zoals de sims, moet je vooral kijken naar de processor en videokaart. Wat je vaak in folders ziet staan is een intel aanduiding met sterren, over het algemeen is hoe meer sterren, hoe beter. Hier de site met uitleg over de hoeveelheid sterren: http://www.intel.com/nl_n…ts/processors/ratings.htm

Muziek, internet, msn en word kan echt op alle laptops dus daarvoor hoef je op niets speciaals te letten. Ja, misschien recensies lezen als je een laptop hebt gevonden om te kijken of ze iets zeggen over de kwaliteit van het geluid e.d.

Zelf heb ik de Sony Vaio AW41MF, ik ben er zeer tevreden over. Sims 3 en dingen als photoshop draaien er perfect op :slightly_smiling_face:

Hoe lang heb je 'm al? De eerste paar maanden was ik namelijk ook tevreden…

mijn acer is prima hoor! ligt er natuurlijk ook aan wat jij ermee doet en wat je erop zet en wat voor internet en office je hebt aan hoe goed je acer werkt he. en welk type. heb je een oudere, ja logisch.

je hebt twee soorten geheugen, werkgeheugen en harde schijf (geloof ik) altijd een groot en klein getal, iets van 250 - 3 (beide gig) maar ik heb geen idee hoe dat zit. en kijk of er viesta of windows 7 op zit, en wat jij graag wilt.

Het ligt meer aan het type dan wat je erop zet hoor, maar over het algemeen hoor ik nooit iemand die na een jaar nog tevreden is met z’n acer. Ik heb er office 2007 op staan en gebruik google chrome als browser. Voor de rest heb ik er nauwelijks wat op staan aan foto’s en spellen. Toch wordt dat ding na een kwartier super heet en valt ie soms uit. :wink:

samsung :stuck_out_tongue:

Maar asus is ook goed hoor volgens mij

idd kijken naar het werkgeheugen :wink: Ik zou sowieso 4 GB doen.

Macbok Pro, maar die moet je eigenlijk alleen kopen als je 'm echt nodig hebt, want hij is vrij duur.

Ik heb een Hp (de G62) en ben er zeer tevreden over. Hij is niet duur en ik speel er ook de sims op. Ik heb hem bijna een jaar en hij is nog altijd even snel als in het begin.
Mijn zus & papa hebben een HP computer en die hebben ook nog niets van problemen gehad.
Dus ik vertrouw wel op HP.

Mijn broers en ik hebben alledrie een Toshiba, alledrie ook een verschillende, ik heb hem een jaartje maar mijn broers al wat langer, zijn er alledrie super tevreden over en niemand heeft nog problemen gehad!

Oeh bedankt iedereen, ik wacht nog meer reacties af :slightly_smiling_face:

Geen packardhell aub :slightly_smiling_face: en geen aldi (medion) laptops :slightly_smiling_face:

Why not. Die zijn hartstikke goed.

Ja wij hebben nu onze 3e medion van de aldi en ze werken perfect. Niet kapot te krijgen xD Gewoon ene goed merk wat niks met de aldi te maken heeft eigenlijk xD

Toshiba! Ik heb hem nu 1,5 jaar en ben nog steeds zeer tevreden. Powerpoint etc. en de sims draaien prima!

die nieuwe Dell xps 15 is wel goed =)

Toshiba is over het algemeen wel goed idd.

Maar ik kan er wat meer mee als ik ook een budget weet?

Macbook

Het was ook meer bedoelt als dingen waar ik op moet letten zoals werkgeheugen enzo vandaar dat ik er geen budget bij had gezet. Maar stiekem wil ik niet meer dan 600 euro uitgeven…