Hey Sweetdreams, de laptop die je zelf hebt uitgekozen lijkt me best een goede laptop. Mocht je meer geld willen besteden zou ik gaan voor een Macbook Air, ja I know, het is veel geld MAAARRR een Macbook is echt GE-WEL-DIG! Tussen Macbooks heb je verschillende soorten: macbook air en een macbook pro. Ik zelf heb een Air, een macbook air is extreem licht en dun. Als ik jou was zou ik ook voor de middenmaat gaan, die is gemakkelijk mee te nemen. Ook kun jijzelf bepalen hoeveel GB je erop wilt hebben, die keuze is aan jou. Mac heeft helaas geen word en powerpoint maar wel Pages, dat is word. Keynote voor Powerpoint en Numbers voor Excel. Je kan natuurlijk wel Word en Powerpoint erop zetten maar dat kost extra geld. Ook zal het in het begin wel even wennen zijn met je macbook maar hey, tegenwoordig is er google en kun je het zo intikken als je iets niet weet. Als je het eenmaal gewend bent wil je echt nooit meer een andere laptop. Het voordeel van een Mac vind ik dat ze super snel zijn, maar dan ook echt super snel. Ook gaan ze lang mee en na 3/4 jaar zal hij nog net zo snel zijn als toen je hem kocht! Ik spreek trouwens uit ervaring, ik heb zelf ook een macbook air, volgens mij 13 inch. Er is natuurlijk niks met andere laptops, er zitten genoeg goede tussen maar een macbook blijft volgens de verkoper van mijn mac, het neusje van de zalm en de Ferrari onder de laptops. Het enige nadeel van een Macbook vind ik dat je er natuurlijk wel voorzichtig mee moet zijn, de reparatiekosten zijn best duur & je moet natuurlijk oppassen dat hij niet gestolen word. Succes met je keuze!