langwerpig gezicht!

hoi,
ik heb een erg lang gezicht (zonder uitstekende jukbeenderen , je weet wel wat ik bedoel) en ik vroeg me af om mijn gezicht er niet ronder gaat uitzien met een bepaald kapsel? of bepaalde (kleur) make-up? een vriendin zei me als ik zou gaan verdikken mijn gezicht misschien ronder komt, maar ja dan verdikt de rest ook hé.

heb k ook beetje … maar je kan wel volume in je haar doen :stuck_out_tongue: of een boblijn :stuck_out_tongue:
maar als je een beetje haar toupeert zal het wel mooi zijn :stuck_out_tongue:

xx

lang haar laat je gezicht alleen langer lijken dus misschien een bob?

een pony nemen, korte plukjes bij je gezicht en anders een bob :wink:

Rechte pony.
Ik heb ook een best lang gezicht en toen ik een rechte pony nam had ik ineens een boller hoofd XD

inderdaad een rechte pony , die ook heel hip is tegenwoordig ! en als je toch spijt krijgt gewoon in een knipje naar achteren en het groeit vanzelf weer , ik heb er ook een gehad . liefs

ik heb ook een lang gezicht. ik heb een schuine pony en zo haar dat vanachter korter is en vanvoor langer (geen idee hoe ze dat juist noemen). ook je haarn iet te lang laten groeien maar tot net onder je kin ofzo en zorg dat je er volume in hebt. en qua makeup kan je best je blush min of meer horizontaal aanbrengen, dan lijkt het breder. xx

pony!
ik heb ook langer gezicht;
en nu lijkt men gezicht egt breder;

ponny & haar kort & in laagjes/krullen

wat handig dit topic! xD

ik heb ook langwerpig gezicht… nou niet echt langwerpig maar ik heb een beetje puntkin zegmaar, zit in de familie :pensive: en ik erger me er echt aan dat ik op alle foto’s van de zijkant genomen een uitstekende kin heb <_<

Een pony nemen.

Ik heb zelf ook zo’n gezicht.
Pony/lok
Laagjes
Bob

ik heb een lang bol gezicht? :stuck_out_tongue:

handig topic! :slightly_smiling_face:
up!

een pony, en geen lang haar… veder kan je je gezicht meer vorm geven door bronzer of shape poeder onder je jukbeenderen aan te brengen.
en dan hightliter op je jukbeenderen… zo kirjgt je gezicht meer vorm…

Dat is zuppper mooi :slightly_smiling_face:

Ik heb dit ook! Echt irritant want mijn gezicht is ook nog heel smal maarja…
Ik heb mijn haar in laagjes en laat het nooit heel lang groeien. Ik zou haar tot op je schouders of net eronder (wat je zelf leuker vindt) en dan in laagjes doen. Ik denk dat dat wel leuk staat :wink:

rechte pony, of schuine…

Ik heb ook een lang gezicht, maar durf geen bob te laten knippen.
Ik ben bang dat ik er spijt van krijg! Want weet niet zeker of het me staat.
Heb nu van mezelf, lang haar met wat slag erin.

laagjes+pony(recht of schuin)+volume.
en pas op! met lang haar kan je gezicht nog langer lijken.
dus dan moet je het misschien wat korter knippen.