Langere Wimpers.

[i]Heee,

weten jullie misschien een goede mascara waar je volle lange wimpers van krijgt? Als ik bijmezelf mascara op doe zie je het veel minder
dan bij al die andere meisjes.

xx[/i]

Falsh lases? van maybeline die heb ik

maar er is een groot topic hier dus zoek daar even naar met de zoekfunctie

Falsies en ook Callosum, allebei van Maybelline.

Zoekfunctie!

Hypnose Drama WP van Lancome

Ik vind The Falsies van Maybelline echt fijn!

Maar er is een topic waarin mensen mascara’s testen en dan het resultaat laten zien, moet je even hier kijken: http://forum.girlscene.nl…/list_messages/80484/last

Dat verschilt echt per persoon. De een heeft langere wimpers dan de andere. Je zult zelf moeten experimenteren.

Chanel. het is best prijzig maar hij werkt echt super ik hoef er meestal maar 1/2 overheen en dan heb ik ook gelijk volume e.d. ze hebben nu een nieuwe die is echt superfijn!

het nadeel is wel als je geen waterproof hebt dan loopt het wat sneller uit en bij de waterproof is er met geen mogelijkheid af te krijgen haha

De nieuwe mascara’s van de hema zijn ook wel erg goed,
vooral die 3D mascara, maar ik doe meestal mijn 2e laagje met een andere mascara, beetje vreemd misschien dat ik met meerdere mascara’s mijn make-up doe maar het werkt echt perfect, want ik heb best volle en lange wimpers (ze raken mijn wenkbrauwen) en krijg iedere dag wel vraag welke mascara ik gebruik!

owja , waterproof mascara? NO DONE!
droogt zo snel uit en korrelig enzo!

false lash effect van max factor… ook kun je wonderolie op je wimpers smeren. hiervan groeien ze wimpers. te koop bij drogisterijen voor 2/3 ¤

werkt trouwens ook om wenkbrauwen mooier vol te laten lijken…

false lash effect vind ik fijn … khad eerst de falsies maar na een paar uur begon dan van me wimpers te brokkelen en zag het er niet meer uit

je heb nu ook een serum om langere wimpers te krijgen, kost maar 99,95 :tipping_hand_man: