langere wimpers?

tuurlijk groeit dat niet aan het uiteinde.
teminste, dat lijkt mij eeerg onlogisch.

ik had vroeger echt van die kei lange wimpers, en ik deed nooit mascara op enzo, en toen zat ik in het eind van groep 8 en toen knipte ik ze af,
en nou zijn ze nog niet zo lang zo als ze eerst waren,

Bij modelen trekken ze wel is wimpers eruit omdat ze dan meetsal langer terug groeien ik zou zelf al sje dta doet niet meteen alleen doen ja kan wel maar staat raar had iemand uit mijn klas ook maar die heeft nu hele lange wimpers

ik heb mn wimpers nooit geknipt, maar een x perongeluk best wel wat wimpers eruit getrokken met mn wimperkrultang (ik had haast, echt dom). maar gelukkig waren ze binnen een week bijna en binnen 2 weken helemaal teruggegroeid. wimpers groeien gewoon even snel als ander haar. ik heb t nog nooit geknipt, maar ik heb van mezelf al heel veel wimpers, dus meer heb ik niet nodig ;p

volgens mij heb ik aan een kant mijn wimpers wel eens een stukje gebroken. Dat was toen een meisje bij mij eerst mascara deed en toen wimpers krulde… Dom. Maar bij een oog waren mijn wimpers korter dan bij de ander. Ik had daar ook minder. Nu zijn ze wel ongeveer gelijk. De ander is wel nog steeds iets voller…

Ik heb ze ook afgeknipt.
Ik hoorde het van zoveel mensen dat ze het hadden gedaan!
Maar ze zijn wel terug gegroeid, maar niet echt langer geworden geloof ik…

olijfolie werkt bij mij goed. ;p

ik heb ze ook geknipt hoor, ben benieuwd!

-Dit is een topic uit 2010-