Langere wimpers

hey schatjes

iedereen wil wel mooie lange wimpers maar hoe krijg je dit ik zie heel vaak lash serums maar ik zou dit niet echt mogen van mijn moeder dus ik wil het graag zonder serum proberen maar hoe ik hoor soms vaseline maar van andere hoor ik dat dit super slecht is hebben jullie misschien wat tips voor mij?
ze zijn allemaal heel welkom xx

byeee xoxox

heb je wel eens Castor olie geprobeerd ? het is volgens mij beter dan Vaseline !

1 like

Caster olie of argan olie is echt goed. Anders kokosnoot olie misschien ook wel. Na het aanbrengen niet te veel aan je ogen zitten, dan wrijf je het eruit. En niet te veel doen, dan heb je ochtends van die plakkerige ogen bah

Dagelijks echte originele castorolie gebruiken

Je kan op pinterest zoeken naar natuurlijke recept voor wimperserum. Je kan het gemakkelijk zelf maken. Ik raad je ook sterk aan om heel goed de ingrediƫnten te checken. Vaseline is zeker niet goed. Hoe natuurlijk en minder irriterend hoe beter.

ik doe altijd vasaline op me wimpers. 2maanden geleden mee gestart. en het werkt echt super goed!! mn wimpers zijn echt veel voller en langer :grinning_face_with_smiling_eyes:!
een ding is dat mn wimpers wel aan het einde blond zijn geworden, waar door je het niet ziet :frowning_face:.