Langer haar; Hoe?

Hier is al een topic over, moet je even op haargroei zoeken!

k heb al lang haar en k weet niet hoe k dat doe, k heb haar bijna tot mn kont.

Het beste wat je kunt doen is gewoon je haar laten groeien en om de 3 maanden naar de kapper gaan en vragen of ze alleen de puntjes afknippen. Ik denk niet dat ze dan nog afbreken. Maar als je dat niet doet dan wordt je haar echt niet mooi! En misschien dat je ook nog een goede shampoo kan gebruiken die ervoor zorgt dat je haar minder snel breekt;)

Hier is wat informatie:
Andrelon Anti-Haarbreuk
Zichtbaar minder haarverlies met Andrelon Anti-Haarbreuk

Je verliest elke dag haren, dat is heel natuurlijk. Maar wist je dat je een deel van die haren verliest doordat ze afbreken? Door je haar bijvoorbeeld vaak te borstelen en door het gebruik van elastiekjes wordt je haar kwetsbaar. Hierdoor breekt het makkelijk af en verlies je meer haar dan nodig

Zichtbaar minder haarverlies
Om te voorkomen dat je meer haar verliest dan nodig is, heeft Andrelon een nieuwe lijn producten ontwikkeld, verrijkt met vitaminen A en E, die elke afzonderlijke haar versterkt. Waardoor het haar minder snel afbreekt en je dus zichtbaar minder haar verliest.

De Anti-Haarbreuk lijn
De Andrelon Anti-Haarbreuk lijn bestaat uit een shampoo, conditioner en een masker.

Voordelen
Tot 80% minder haarbreuk door sterker haar
Zichtbaar minder haarverlies

ik was me haar elke dag…
als ik dat niet doe krijg ik klitten door mn krullen
en moet ik naar de kapper omdat ik er dan op een gegeven
moment niet meer doorheen kan en moet er een groot gedeelte af xD
al een keer gebeurt vre-se-lijk!
en ik heb gewoon shampo&cremespoeling van andrelon
en ik doe 1x per week een haarmaskertje ^.^
maar mijn haar groeit ook niet zo snel…
en door je haar te verven wordt het ook niet veel beter teminste dat is mijn ervaring ^.^
x.

extensionce…

[b]-Je haar goed verzorgen.

• Niet met al te heet water wassen want dan droogt je haar uit.
  • Niet te vaak stijlen , Vaak even dode punten knippen.
  • Zonlicht bevorderd ook het haargroei.
  • Proteïnes versnellen en verbeterd het haargroei ook.
  • Vitamine B ( zit in o.a : Melk,Eieren, Avocado,Noten )
  • 1 x per week lavendelolie in je haar doen , en dan 30 minuten intrekken.
  • Hoofdhuid massage helpt ook !
  • Aloë Vera , hetzelfde als bij Lavendelolie maar dan 1 uur intrekken.
  • Rozemarijn toevoegen in je shampoo.

Trouwens , Diëten remt de haargroei ook dus je moet echt goed eten om je haargroei te bevorderen! (: [/b]

extensions? (:

help me ik heb mijn haar kort laten knippen (zie je niet op de foto ) en het is lelijk het moest van mijn moeder en ik wil supppppper graag lang haar oh en als je tips hebt moeten het wel dingen zijn die je als 12 jarige mag nemen het klinkt gek ik weet maar ik ben dus 12 stom he!! :woman_facepalming:

Aan mijn nagels merk ik wel dat ze echt sterker worden van die pillen, maarja bij haar is dat natuurlijk moeilijker te zien. Als je je haar mild en goed verzorgt, breekt het minder snel af. Als je voordat je het gaat kammen er een leave-in, olie of antiklitspray in doet, is het makkelijker doorkambaar waardoor het minder snel breekt.

wat voor pillen?

Je haar en nagels groeien sneller als je griep hebt of als het buiten erg warm is.

dus probeer zo vaak mogelijk de griep te krijgen!

:’)

ik had ergens gelezen dat je ong 10 min per dag (!) zegmaar je hoofd op zijn kop houden. dus op je bed liggen en dan je hoofd er naast laten hangen. omdat dan je bloed naar je hoofd stroomt en dan groeit het sneller.

-__-

haaaahahahhahahahahhahahahahahahahah

haar post
en jouw reactie
hahahahahahhahaha xd

www.123website.nl/hijablover