Langer haar; Hoe?

Hoi,

Ik wilde even weten of jullie tips hebben om je haar (sneller) te laten groeien en sterker te laten worden. Want mijn haar breekt snel en als het een beetje gegroeid is, moet ik al weer naar de kapper -__-. Je hebt ook van die pillen, maar werken die echt? Of heeft iemand daar ervaring mee? Nouja, post je tips!

Kom maar ^^

hoii :grinning:
mischien komt het door de shampoo die je gebruikt??
laat het me weten! me’n ma is kappster;)
kuss

Sterker kan door je voeding aan te passen, en het goed te verzorgen met shampoo ofzo. (niet te veel föhnen/stijlen/borstelen)
Vitamine C, schijnt te helpen. (sinaasappels)
Maar langer? Tsja, geduld is een schone zaak… :slightly_smiling_face:

Uh… Shampoo, ik gebruik Shampoo&conditioner van schwarskopf van de kapper gekregen speciaal voor geverft haar. Maar ik was het minstens elke dag een keer of vaker. Ik heb gehoord dat dat ook slecht is, is dat zo?

wtf, meerdere keren op een dag!!!11
1 x per dag is echt het maximale, en dat is zelfs al niet zo goed.
Probeer es 1x per week een masker.

nou, het máximale is ook overdreven… als je elke dag doet, moet je met een milde shampoo. en 2x per week is goed. als je met normale shampoo elke dag doet, of vaak, wordt het snel vet.

woo dat is vaak, nee dat is niet goed zo vaak. 2, 3 keer per week is goed hoor;o
en als je al iedere dag wilt doen, kies dan een shampoo waar op staat ‘elke dag’
ik doe zelf om de dag en ik heb superdik en lang haar.

nooooooooooit meer naar de kapper gaan :’)
en anti-haarbreuk spul kopen.

wow jij was je haar echt Te vaak,
ik was het 2x per week, en het groeit ongeveer 1cm per maand bij mij
ook niet veel maargoed…

probeer maskers voor anti haarbreuk!

? nou ik noem vaker dan 1x per dag wassen eerder overdreven maargoed…

-

Minder je haar wassen natuurlijk… je weet toch zelf wel dat dat slecht voor je haar is, of niet soms? :confused:

Olijfolie in je haar smeren is trouwens ook heel goed. Daar wordt het heel zacht van!
Hoe? Maak je haar nat (met koud water), smeer wat olie in en verpak je haar dan in aluminiumfolie of gewoon in een handdoek. Dat laat je dan een half uurtje zitten, en daarna was je het weer uit met koud/lauw water. Wel heel goed uitwassen, anders voelt je haar naderhand vet aan.

vitamine B heb ik gehoord, maar nooit geprobeerd, en inderdaad minder vaak wassen ( beter 2 of 3 keer per week) en zo’n masker anti-haarbreuk is goed…
Oja, en met warm weer schijnt je haar sneller te groeien…

Niet Straighten genoeg fruit eten en maar 1 a 2 x per week wassen.

Tnx voor de tips :grinning: ik ga het in elk geval minder wassen en meer fruit eten. Maar k ga zeker ook een haarmaskertje proberen.

Het klinkt misschien raar maar door elke avond knoflooksap/pulp (van een teentje dus niet calvé knoflooksaus ofzo, maar VERS) op je hoofdhuid te smeren gaat je haar sneller groeien. Ja, klinkt niet echt lekker en ik heb het zelf nog niet geprobeert maar ik weet niet waar je toe bereid bent als je zo graag lang haar wilt :3.

Minder wassen, en voor de rest gewoon geduld hebben. ik ben ook al een tijdje bezig met het langer te laten groeien. En het is stukken langer dan eerst. ik blijf wel naar de kapper gaan en daar zeg ik gewoon 3 keer duidelijk: ‘Er mogen alleen de puntjes af, ik wil het lang laten groeien oke?’ Want meestal knippen ze het te kort :’)

Hihi ja dat van het kort knippen ken ik :stuck_out_tongue: En ik zal proberen met knoflook. Ik ga wel stinken maar oke. Maar ik wil gewoon LANG haar