lange wimpers vervelend?

Hee(h),
Ik heb een probleempje:
Ik heb van mezelf best wel lange wimpers en dat zou fijn moeten zijn, maar is eigenlijk meer vervelend want wanneer ik mascara op doe gaan ze al snel weer hangen, waardoor de ‘open-blik-look’ er weer helemaal af is:(

Zijn er hier meisjes die ook lange/zware wimpers hebben en een mascara aanraden of tips weten voor mij? :slightly_smiling_face:
alvast bedankt!(K)

Geen volume/langerewimpers mascara gebruiken, dan gewoon curlymascara denk ik, ik heb die van de DA, dies best fijn en gaat niet ‘hangen’.

Ik heb zeer lange wimpers
ik doe bijna nooit mascara aan want dan zit het tegen mijn ooglid en das niet zo handig!
maar ik heb ook grote ogen dus eigenlijk hoef ik ze niet echt te accentueren
als je dat wel wilt kunje altijd ook gewoon eye liner aandoen :grin:

ik had eerst curl van de etos, maar dat had bij mij hetzelfde effect als bij andere mascara’s!:frowning:

ik heb ook hele lange wimpers, en draag soms wel mascara maar dan wel met wimperkruller. misschien is dat wat of zakken ze dan alsnog?

bij mij zakken ze trouwens niet als je waterproof mascara + kruller gebruikt, want dan blijft de krul langer zitten;)

ik heb ook echt hele lange wimpers !

maar bij mij doet etos/DA/essence en al die goedkope merken het slecht, daar gaan ze bij mij juist heel erg by hangen en weet ik veel allemaal, dus ik gerbuik the Collosal die gele met paarse letters, die scheid ze mooi, en dan nog eentje van bourjois om ze nog iets te verdikken. :grinning:

en een tip is; om bijvoorbeeld eens een kammetje te proberen dan een borsteltje. :slightly_smiling_face:

verder ja weet het niet, maar bij mij groeien al 2 wimpers automatisch naar beneden :S, want eentje was er eens uitgevallen :S en nu is die erweer en groeit gewoon weer naar beneden toe ;o
is best wel hééél erg weird.

en ik zou geen wimpertang-ding gebruiken, want bij lange wimpers vallen ze er juist sneller uit, ;o, ik heb het 1 week gebruikt en na de halve week vielen er allemaal wimpers by me uit :expressionless:
dat is dus niet leuk !

&&&
wees echt blij met je wimpers, want het is zoo mooi om te hebben !

kan je boys verleiden met je eyeslook ^^

jaa die heb ik al, miss vaker gebruiken dan:P

super bedankt ik zal die collosal eens proberen! ik heb ook best vaak last van uitvallende wimpers:O dat ging bij mij op een gegeven moment super snel:(